EA hovorí o lootboxoch v Star Wars Battlefront II, ich spojení s hazardom a postavení Disney |
EA lootboxom stále verí, no snaží sa nájsť spôsob, ako ich do Battlefront II vrátiť menej agresívnejším spôsobom, aby do hry ideálne zapadli.
Počas štvrťročnej finančnej konferencie EA hovoril šéf firmy Andrew Wilson a finančný riaditeľ Blake Jorgensen o Star Wars Battlefront II. Reč prišla na mikrotransakcie, loot boxy a tiež plány do budúcna. Wilson vysvetlil, že EA zostáva odhodlané a verné značke Star Wars, pretože si myslia, že Battlefront II je vo svojom jadre naozaj skvelá hra.
Tím momentálne pracuje na ďalšom obsahu a službách, pričom vydavateľ sa zaväzuje pokračovať s podporou komunity hry na dlhú dobu. Jorgensen sa zmienil o tom, že v ich budúcich plánoch zatiaľ chýba načasovanie pre novú Star Wars Battlefront hru a ďalšou novinkou z tohto univerza bude Star Wars akčná hra od Respawnu, tvorcov Titanfall. Ten zrejme vystrieda Battlefront budúcu jeseň.
Andrew Wilson bol neskôr v priebehu konferencie požiadaný o to, aby vysvetlil, v akom rozsahu resp. v akej podobe sa vrátia mikrotransakcie do Battlefront II. Na ich margo argumentoval tým, že plán EA je pokračovať naďalej v zameraní na digitálnu ekonomiku a živé služby. Aktuálne pracujú na zisťovaní, ako by tento koncept zapadol do vesmíru Battlefront II. Očakávajú, že v najbližších mesiacoch už budú môcť priniesť konkrétne informácie.
Obaja šéfovia boli tiež požiadaní, aby prezradili, ako reagovalo Disney, ktoré prenajíma EA práva na Star Wars, na loot boxy. Wilson zmienil, že by sme nemali veriť všetkému, čo sa píše v tlači, pretože Electronic Arts má podľa neho s Disney silný vzťah. Vedenie Disney vraj bolo veľmi proaktívne k modelu, ktorý predstavoval hru ako službu pre hráčov.
Wilson nepochybuje, že dostanú plnú podporu firmy Disney, keď objavia správny model ako poňať mikrotransakcie a integrovať ich do Battlefront II. Pri pohľade do budúcna vidia situáciu okolo speňažovania hráčov ako veľmi poučnú a plánujú sa učiť aj naďalej, pretože v tomto smere podľa nich neexistuje jedna mierka pre každého hráča. Napriek tomu v samom jadre hry chcú vždy stavať na základe voľby hráča, ktorá sa odvíja od toho, či sa zapája do určitého režimu alebo nie, alebo či sa pre grind niečoho rozhoduje/nerozhoduje.
Vo všetkých týchto poznámkach a plánoch zostáva najkritickejším bodom fakt, ako poskytnúť hráčom spravodlivé podmienky, v ktorých majú pocit, že majú na výber. V závere sme dospeli k názoru, že EA neverí, že lootboxy a podobné mechaniky sú formou hazardných hier. Podľa nich na celom svete existuje veľa vlád, ktoré s nimi súhlasia. A nemajú to byť len oni, ale celé odvetvie, ktoré rozmýšľa podobne. Budú tak veľmi úzko spolupracovať so všetkými partnermi a ESA, aby sa ubezpečili, že ľudia rozumejú tomu, čo sú lootboxy a prečo ich nepovažovať za hazard.
Okrem toho veria aj tomu, že existuje veľa spotrebiteľov, teda nás hráčov, ktorí zastávajú rovnaký názor. Odvolávajú sa na skvelé skúsenosti, ktoré majú s hrami v podobe služieb.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|