EA hovorí o lootboxoch v Star Wars Battlefront II, ich spojení s hazardom a postavení Disney |
EA lootboxom stále verí, no snaží sa nájsť spôsob, ako ich do Battlefront II vrátiť menej agresívnejším spôsobom, aby do hry ideálne zapadli.
Počas štvrťročnej finančnej konferencie EA hovoril šéf firmy Andrew Wilson a finančný riaditeľ Blake Jorgensen o Star Wars Battlefront II. Reč prišla na mikrotransakcie, loot boxy a tiež plány do budúcna. Wilson vysvetlil, že EA zostáva odhodlané a verné značke Star Wars, pretože si myslia, že Battlefront II je vo svojom jadre naozaj skvelá hra.
Tím momentálne pracuje na ďalšom obsahu a službách, pričom vydavateľ sa zaväzuje pokračovať s podporou komunity hry na dlhú dobu. Jorgensen sa zmienil o tom, že v ich budúcich plánoch zatiaľ chýba načasovanie pre novú Star Wars Battlefront hru a ďalšou novinkou z tohto univerza bude Star Wars akčná hra od Respawnu, tvorcov Titanfall. Ten zrejme vystrieda Battlefront budúcu jeseň.
Andrew Wilson bol neskôr v priebehu konferencie požiadaný o to, aby vysvetlil, v akom rozsahu resp. v akej podobe sa vrátia mikrotransakcie do Battlefront II. Na ich margo argumentoval tým, že plán EA je pokračovať naďalej v zameraní na digitálnu ekonomiku a živé služby. Aktuálne pracujú na zisťovaní, ako by tento koncept zapadol do vesmíru Battlefront II. Očakávajú, že v najbližších mesiacoch už budú môcť priniesť konkrétne informácie.
Obaja šéfovia boli tiež požiadaní, aby prezradili, ako reagovalo Disney, ktoré prenajíma EA práva na Star Wars, na loot boxy. Wilson zmienil, že by sme nemali veriť všetkému, čo sa píše v tlači, pretože Electronic Arts má podľa neho s Disney silný vzťah. Vedenie Disney vraj bolo veľmi proaktívne k modelu, ktorý predstavoval hru ako službu pre hráčov.
Wilson nepochybuje, že dostanú plnú podporu firmy Disney, keď objavia správny model ako poňať mikrotransakcie a integrovať ich do Battlefront II. Pri pohľade do budúcna vidia situáciu okolo speňažovania hráčov ako veľmi poučnú a plánujú sa učiť aj naďalej, pretože v tomto smere podľa nich neexistuje jedna mierka pre každého hráča. Napriek tomu v samom jadre hry chcú vždy stavať na základe voľby hráča, ktorá sa odvíja od toho, či sa zapája do určitého režimu alebo nie, alebo či sa pre grind niečoho rozhoduje/nerozhoduje.
Vo všetkých týchto poznámkach a plánoch zostáva najkritickejším bodom fakt, ako poskytnúť hráčom spravodlivé podmienky, v ktorých majú pocit, že majú na výber. V závere sme dospeli k názoru, že EA neverí, že lootboxy a podobné mechaniky sú formou hazardných hier. Podľa nich na celom svete existuje veľa vlád, ktoré s nimi súhlasia. A nemajú to byť len oni, ale celé odvetvie, ktoré rozmýšľa podobne. Budú tak veľmi úzko spolupracovať so všetkými partnermi a ESA, aby sa ubezpečili, že ľudia rozumejú tomu, čo sú lootboxy a prečo ich nepovažovať za hazard.
Okrem toho veria aj tomu, že existuje veľa spotrebiteľov, teda nás hráčov, ktorí zastávajú rovnaký názor. Odvolávajú sa na skvelé skúsenosti, ktoré majú s hrami v podobe služieb.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 246
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 98
- Take 2 je za posledný štvrťrok v 2.9 miliardovej strate 60
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Predobjednávky Assassin's Creed Shadows sú vraj vysoké 169
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|