Futuremark predstavil Raytracing benchmark |
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý prináša svoj raytracingový benchmark.
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý pripravuil svoj raytracingový benchmark. Ten práve na GDC predstavil a pridal aj porovnania scény s raytracingom a bez neho. Ponúka tak zatiaľ najlepší pohľad na rozdiely, ktoré v hrách môžeme čakať.
DX Raytracing uymožňuje renderovať presné realtimeové odrazy na dynamických objektoch
DX umožňuje vytvárať aj reflekcie objektov, ktoré sú mimo obrazu
Rovnako môže DXR vytvárať presné, perspektívne správne reflekcie na všetkých povrchoch a to v reálnom čase.
Futuremark dodáva, že implementácia efektov je veľmi rýchla. Môžeme tak čakať, že raytracingové nastavenia v hrách postupne pribudnú. Komu ich grafika nebude zvládať, nechá si ich vypnuté a bude fungovať na starých efektoch, kto bude mať rýchlu grafiku, vychutná si reálnejšie efekty.
Celkovo raytracing otvára dvere k novej generácii vizuálu v hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 244
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 82
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61
- Microsoft zatvára niektoré štúdiá v Bethesde, ruší autorov Redfallu, ale aj autoro 172 zobraziť viac článkov >