Ako je to s Crackdownom 3? |
Vyzerá, že Microsoft preriedil štúdiá, ktoré pracujú na Crackdown 3.
Crackdown 3 od svojho ohlásenia sľuboval niečo čo ešte v iných hrách nie je - a to plne cloudovú fyzikálnu deštrukciu, ktorou by mohol posunúť tieto možnosti v hrách o generáciu vpred. Konkrétne to malo byť zapracované v multiplayerovej časti hry, ktorá by okrem pohybu postáv prepočítavala aj fyziku a deštrukciu. Nie je to nič neznáme v MMO hrách alebo v moderných multiplayerových tituloch, ale samozrejme tu by to bolo výrazne vo väčšom, keďže by sa dalo zničiť prakticky celé mesto.
A prečo to tu ešte nie je? Pre problémy s vývojármi. Totiž hru nerobí Microsoft, ale pracoval na nej David Jones, autor pôvodného GTA a aj autor prvého Crackdownu. Chcel svoju sériu vylepšiť o nové prvky a priniesť spomínaný fyziku. Náležite tomu sa pustil do vytvárania cloudového enginu, z ktorého napriek rokom vývoja stále nevidíme výsledok
Presnejšie finálny produkt nedokázali dodať, ani keď na hre pracovali štyri štúdiá. Vyvíjali ju dve firmy Davida Jonesa a to Reagent Games, ktoré navrhovalo multiplayerový dizajn a Cloudgine, ktoré malo dodať cloudový engine. Dopĺňal to Ruffian Games, ktoré istý čas vyvíjalo samotný multiplayer (robili predtým na Crackdown 2) a pred rokom alebo dvomi sa pridalo Sumo Digital, ktoré pustilo do singleplayerovej kampane. Všetko to boli menšie firmy, ktoré sú skôr pomocné pri vývoji veľkých titulov, a ich schopnosti vytvoriť svoju veľkú hru zjavne nie sú veľké. Náležite to aj na kvalite ukážiek z Crackdownu 3 vidieť. Síce za posledný rok vidieť pokrok, autori majú ešte veľa práce.
A čo z týchto všetkých firiem ostalo? Už len Sumo Digital. To na aktuálnej E3 výstave potvrdil Mark Booty z Microsoftu. Totiž Reagent games a Cloudgine odkúpil začiatkom roka Epic, čo viedlo k zatvoreniu Reagentu s tým, že David Jones sa presunul už len na práce na Cloundgine pre Epic. Zrejme to celé nakoniec posunulo plánovanie vydanie Crackdownu z tohto roku na budúci a možno aj z hry zrušilo z Cloudgine.
Podľa Bootyho vyjadrení však stále bude využívať cloud, podobne ako pri E3 ukážke však tiež nepovedal nič konkrétne:
"Multiplayer je stále súčasťou Crackdownu 3. Viete, sme super šťastní ako časť Microsoftu, že môžeme úzko spolupracovať s Xbox platformovým tímom, ktorý zapracováva cloud do všetkých našich hier zaujímavými spôsobmi. Máme prístup k parádnej infraštruktúre a Crackdown 3 vďaka tomu dostala skvelé technológie. Budeme tieto dve veci dávať dohromady takým spôsobom, ktorý dáva najväčší zmysel."
Ťažko povedať, či tam teda Cloudgine bude, alebo použijú niečo vlastné. V každom prípade, ak sa engine neobjaví Crackdowne, určite Epic využije technológiu vo svojom Unreal engine a možno zapracuje aj do Fortnite.
Crackdown 3 je už naplánovaný na vydanie 22. februára 2019.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 343
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Reagent Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|