David Cage hovorí o potenciálnom pokračovaní alebo DLC k Detroit, chcel by tiež spraviť príbehovú multiplayerovku |
Štúdio má veľa nápadov, ktoré by mohli vyrozprávať ďalšie príbehy zo sveta Detroitu. Budú však musieť vybrať z troch možností. Okrem toho by radi urobili multiplayerovo zameranú hru s poriadnym príbehom.
David Cage, šéf štúdia Quantic Dream a súčasne režisér aj scenárista titulu Detroit: Become Human, nedávno odpovedal na niekoľko otázok od svojich fanúšikov. Začal tým, že Quantic Dream normálne nepracujú na pokračovaniach svojich titulov. Napriek tomu je však veľa príbehov, ktoré by sa podľa nich dali povedať buď formou DLC, alebo v plnohodnotnom pokračovaní, ktoré by radi videli fanúšikovia Detroitu.
„Budeme pracovať na pokračovaní len v prípade, ak budeme mať pocit, že máme nápady, vášeň, potrebné vzrušenie a tiež pocit, že o svete hry máme čo povedať aj naďalej. Veľmi rešpektujeme našich fanúškov a nikdy sme nechceli pracovať na pokračovaní len kvôli ľahko zarobeným peniazom. Poháňa nás vášeň ku hrám viac než čokoľvek iné, hoci to nie je vždy ten najlepší dôvod. Veľmi sa nám však práca na Detroite páčila a iste existuje veľa vzrušujúcich príbehov, ktoré by sa v tomto svete dali vyrozprávať.
V hre je totiž toľko postáv, ktoré by mohli mať svoje vlastné DLC o svojich menších príbehoch, že pre nás môže byť ťažké vybrať jednu. Vlastne som napísal pozadie príbehov pre takmer všetky postavy v hre, takže mám celkom dobrú predstavu o tom, čo sa stalo pred začiatkom hry. Budeme však musieť urobiť jednoznačnú voľbu medzi ľuďmi, ktorí chcú viac vyšetrovania s Connorom, plnohodnotné pokračovanie a tými, ktorí by radi videli DLC o viacerých, ak nie o všetkých postavách.”
Cage tiež povedal, že sa momentálne už dlhšie zaujímajú o vytvorenie príbehovej hry pre viacerých hráčov. Dodal, že to bude niečo, o čo by sa v blízkej budúcnosti radi pokúsili. Samozrejme, za predpokladu, že dokážu presvedčiť vydavateľa, čo by však po úspechu Detroitu nemal byť až taký problém:
„Už dlhú dobu mám veľký záujem o vytvorenie príbehovej hry pre viac hráčov. Existuje tu však niekoľko kreatívnych a technických problémov, ktoré treba prekonať. Potrebujete samozrejme ten správny príbeh, ale je to niečo veľmi vzrušujúce. Presvedčiť vydavateľa o tom, že to, o čo sa pokúšate, bude naozaj stáť za to, je vlastne ďalšia výzva. Ale určite to je niečo, čo by som v blízkej budúcnosti chcel vyskúšať.”
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony / Quantic Dream Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|