Čo ukázala uzavretá alpha Battlefieldu V? |
Uzavretá alpha Battlefieldu V už beží a ponúka jednu severskú mapu v Conquest a Grand Operations mode
Uzavretá alpha Battlefieldu V už beží a ponúka jednu severskú mapu Arctic Fjord v Conquest a Grand Operations mode. Mapa ponúkne úbočie pri mori, kde bojujú briti proti nacistom s použitím pechoty, a letectva, ale nechýbajú ani tanky a obrnené transportéry, aj keď dostupných je ich menej. Nakoniec nie je to otvorená tanková mapa, ale mestečko s prístavom a úzkymi uličkami. Lietadlá sú vo väčších počtoch, ale vzhľadom na zastavanú oblasť využijú sa hlavne bombardéry, proti ktorým sa nasadzujú stíhače s guľometmi. Na zemi nechýbajú protiletecké kanóny.
Ideálne je však využívanie všetkých štyroch classov, kde si každý nájde na pri útokoch svoje miesto. Hlavne teraz, kde už hra automaticky hráčov združuje do squadov po štyroch. Vždy sa vidíte, môžete sa ku sebe spawnovať takmer okamžite, môžete sa navzájom liečiť ak ste už zastrelený a ostáva vám ešte pár sekúnd života (niekedy je tých pár sekúnd zvíjania sa a kričania na okolitých vojakov priam mučivých, možno trvajú až príliš dlho), hádžete si lekárničky a náboje. Je to dôležité keďže ako systém zdravia, tak aj nábojov je upravený. Už nemáte nekonečné regenerujúce sa zdravie a obnoví sa len do určitej hodnoty a rovnako obmedzenejšie zásoby nábojov. Tie môžete okrem supporta ešte dopĺňať na rôznych miestach na mape, kde nájdete zásobovacie debny.
Samotná hrateľnosť sa v zásade nemení, ale dostala veľa rôznych menších úprav, od recoilu, cez obmedzené označovanie nepriateľov (sniperi si budú ťažšie hľadať nepriateľov), všeobecne dynamickejší pohyb cez prekážky, plus samotnú dynamiku pohybu vidíte aj na ostatných hráčov, kde sú animácie prepracované a celé to pôsobí plynulejšie a prirodzenejšie. Zároveň je to rýchlejšie ako v Battlefielde 1, teraz je skôr bližšie k Battlefieldu 3. Už sa supporti netackajú pol hodinu na ďalší kontrolný bod.
Vizuálne je to stále parádne, detailné a rýchle, kde požiadavky ostávajú podobné ako v Battlefielde 1 a bez problémov to utiahla aj GTX970 na najvyšších nastaveniach a v 1080p alebo aj 1440p. Samotné detaily prostredí sa mi zdajú podobné, popridávané sú efekty, ale hlavne spomínané animácie spolu so zvýšenou deštrukciou dodávajú pocit hlbšieho prepracovania. Tanky, delá a bomby dokážu decimovať domčeky v dedinke na len základy. Pekným efektíkom je aj padajúci sneh zo striech pri otrasoch, alebo zásahu.
Je to ešte alpha a viditeľne stabilita nie je dotiahnutá, ako serverov, tak DX12 modu, ktorý mi občas padal. DX11 išiel stabilne.
Pekné sú zapracované efekty počasia kde tu hlavne sneh ponúka pekné pozadie bojov, niekedy až tak husté, že v boji dobre nevidíte.. K tomu samotná mapa v alphe má aj denný a nočný mod, kde zatiaľ čo Conquest sa bojuje cez za svetla, Grand Operations ponúka dve fázy za rôznych častí dňa. Prvý deň začína nočným výsadkom, kde briti prichádzajú na lietadlách na územie nepriateľa a má za úlohu zničiť protiletecké delá, druhá strana ich bráni. V druhý bojový deň je už ráno deň a nasleduje pozemné zatláčanie nacistov. K tomu pri grand operations sa bojuje o postupne nasledujúce ciele a teda všetkých 64 hráčov sa môže sústreďovať na lokálnejšie koordinované boje.
Celkovo je prvý dojem veľmi dobrý, keďže je to Battlefield, ale nie je to rovnaký Battlefield ako minule. Hrá sa to inak, motivuje vás to spolupracovať v tíme, je to dynamickejšie a rýchlejšie (ale nebojte sa, nie je to COD). Táto mapa ešte neumožnila vyskúšať si väčšie, otvorenejšie boje s množstvom tankov, ale ukazuje základ toho, čo môžeme čakať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 318
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|