Shacknews prinieslo interview o prichádzajúcej PC verzií hry Halo. Rozprávajú sa tam ako zmenili pôvodný engine na podporu Directx 9, kde pridali využitie Pixel Shader 2.0 efektov a upravili engine aj na jeho použitie na starších a pomalších kartách. V každom prípade PC verzi bude mať rovnakú a miestami aj vylepšenú grafiku oproti X-boxu. Čo sa týka ďalších rozdielov medzi konzolou a PC, čakajte klasické PC ovládanie myšou a klávesnicou, v hre bude aj špeciálne menu pre PC verziu. Zatiaľ čo v single playerovej hre sa nezmenilo nič (škoda ostávajú tam aj checkpointy na ukladanie pozície), multiplayer je však spravený presne podľa potrieb PC, konkrétne max. 16 hráčov, niekoľko nových módov, plus pribudnú aj extra zbrane (hlavne poteší plameňomet), nové vozidlá a mapy. V módoch si budete môcť nastavovať rôzne parametre ktorá vám z hry spravia niečo na štýl Counter Strike alebo Battlefield. Nakoniec autori pripravujú aj rozsiahlu SDK podporu pre tvorcov modov. No uvidíme čo z toho vznikne, hra je ohlásená na jeseň.
Add. Bungie.net zverejnil aj špecifikácie a rozdielnosti PC verzie od X-boxovej