Čo ukázal technický test Crackdown 3? |
Cez víkend autori Crackdownu 3 spustili sériu technických testov na skúšanie cloudovej deštrukcie v multiplayerovej časti hry.
Cez víkend autori Crackdownu 3 spustili sériu technických testov na skúšanie cloudovej deštrukcie v multiplayerovej časti hry. Táto časť v kontexte hry slúži na tréning agentov vo virtuálnom prostredí. Náležite to aj na prostredí a aj jeho častiach vidieť. Vyzerajú jednoduchšie a sú menej detailné ako prostredie v kampani.
Ponúknutý herný režim bol jednoduchý 5 vs 5 so snahou získať určitý počet zabití skôr ako nepriateľ. Nič nové ani veľmi zaujímavé, ale zaujímavý doplnok bol systém zameriavania nepriateľov, kde ak po niekom idete, on to vidí a vie sa podľa toho zariadiť. Či vám už utiecť, alebo naopak sa vám postaviť. Vždy si môžete vybrať dva typy zbraní, jednu strelnú, druhú raketovú, pričom strelná je na priamy kontakt s nepriateľom, raketová na vytváranie si cesty krížom cez budovy.
Totiž celé mesto je zničiteľné a práve preto je tu tento technický test, skôr ako multiplayer sa testuje cloudová deštrukcia a to, ako ju servery zvládajú. Je to určite hlavný dôvod, prečo ani po rokoch problémov s vývojovými štúdiami Microsoft titul nezrušil a tlačí ho ďalej. Otvorí totiž základ pre ďalšie cloudom poháňané tituly, ktoré sú už v príprave.
Samotná deštrukcia a aj celý multiplayer fungoval v technickom teste plynulo a bez problémov, aj keď mi stále vypisoval, že mám zlé pripojenie (dokonca písalo, že Broken). Postavy sa pohybovali plynule, rovnako ako deštrukcia so všetkými detailami z explózií bola veľmi pekne plynulá a to aj pri masívnych pádoch budov. Zničiť sa dá takmer všetko aj keď ničenie je rozdelené na väčšie kusy prostredí, nie drobné detaily (ale keď všetko padá, sú to masy častí prostredí). Sedí to síce s aktuálnym štýlom Crackdownu, ale výrazne obmedzené oproti pôvodným ukážkam. Tie zjavne skúšali na PC a pôvodný Xbox One by to mal pri takej kvalite ťažké.
V každom prípade funguje to, len je škoda, že Crackdown 3 z toho pri tejto kvalite nedokáže vyťažiť plný potenciál. Zrejme plný potenciál uvidíme až v ďalšej generácii pri iných hrách.
Singleplayerová časť bude detailnejšia a hrateľnostne presne v štýle predchádzajúcich častí a teda s agentmi vyrážate do sandboxového mesta, budete si vyberať misie a ciele a postupne oslobodzovať mesto. Doplní to skákanie, deštrukcia, zbieranie orbov a aj masívni bossovia. Fanúšikom série by to mohlo sadnúť, aj keď vizuál je pre dlhý vývoj už slabší a chýbajú detaily. Je však výrazne lepší ako v multiplayeri a hlavne v noci ponúka až neónový kyperpunkový štýl. Možno škoda, že to netlačili viac týmto smerom.
Hra vychádza 15. februára, aj keď už sa objavili informácie, že niektoré obchody ju už v US predávajú. Online a teda aj v Game Passe bude však až v piatok. Microsoft k tomu potvrdil, že pri vydaní nebude mať party systém pre multiplayer, ten príde v nasledujúcom update.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 343
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / Reagent Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|