Dizajnér Black Ops 4 vysvetľuje lootboxy v prichádzajúcom rozšírení: sú veci, ktoré skrátka nemôžem ovplyvniť |
Posledné dni majú hráči Call of Duty Black Ops 4 ťažké srdce na vývojárov, ktorí s odstupom niekoľkých mesiacov úplne otočili svoje pôvodné plány
Call of Duty: Black Ops 4 nastúpilo v októbri minulého roka na scénu v trochu netradičnej zostave. Dlhoročná séria totiž prišla len s multiplayerom, čo však vo výsledku neznamenalo až takú tragédiu, možno práve naopak. Tvorcovia lákali na množstvo zaujímavých prvkov, ktoré boli pre hráčov atraktívne, napríklad battle royale režim. Štandardný obsah hry sa len pred pár dňami rozšíril o novú sezónu obsahu, a to v rámci Operation Grand Heist a tá so sebou priniesla lootboxy, v ktorých boli zamknuté nové postavy
Táto zmena sa rozhodne fanúšikom série nepozdáva, čo dávajú patrične najavo v diskusiách. Celú situáciu ešte zhoršuje vyjadrenie dizajnéra hry spred pár mesiacov, podľa ktorého sa postavy v re mali odomykať len plnením misií. Po tom, čo tieto slová pripomenul jeden z fanúšikov hry na Reddite, sa spustila ešte väčšia vlnka kritiky, na ktorú už ale reagoval spomínaný dizajnér hry, David Vonderhaar:
"Veci sa časom menia... a nie všetko sú rozhodnutia dizajnéra. Môžem vám povedať, čo sme spravili a čo plánujeme spraviť, ale veci sa menia a neviem predpovedať veci, o ktorých neviem. Dvojnásobne to platí v biznise, do ktorého vidím len zbežne a ešte menej ho dokážem kontrolovať."
V podstate tak len potvrdil, že lootboxy neboli jeho nápadom a pravdepodobne za takýto systém v hre rozhodne nie je, no keď príde pokyn zhora, musia to spraviť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 315
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|