Sean Murray hovorí o aktuálnom stave No Man's Sky |
Režisér hry prezrádza, akým smerom sa No Man's Sky za poslednú dobu posunul a čo plánujú ďalej.
Minulý mesiac Hello Games oznámilo, že vydáva ďalšiu bezplatnú expanziu na No Man's Sky, ktorá nesie s názov No Man's Sky Beyond. Pridáva podporu pre online, VR pre PC a PS4, a tajomnú tretiu časť. Teraz nám k aktuálnemu smerovaniu viac prezradil režisér Sean Murray, ktorý hovorí o odhodlaní tímu stavať na základnej hre.
Rozširovanie možností na starej technológii, na ktorej je založená pôvodná hra, je pre vývojárov údajne veľmi náročné, no stále zábavné. No Man's Sky je podľa Murraya technicky náročná hra, ktorou bola už od samotného začiatku. Preto sú veľmi radi, že technológia je ich a vedia s ňou lepšie pracovať. Apeluje tiež na fakt, ako sa hra zmenila od svojho počiatku, kde dáva do pozornosti najmä grafickú podobu. Pri nej tvrdí, že nie je veľa hier, ktoré by sa takto menili počas svojho životného cyklu.
Online funguje aktuálne so štyrmi hráčmi v tíme, no autori chcú tento zážitok oveľa viac rozšíriť. Počas Murrayovej výpovede prišlo aj na otázku, prečo hru stále rozširujú a majú záujem s ňou pracovať aj tak dlho po vydaní:
„Je to zaujímavé, že? Vždy sme pokračovali v rozširovaní hry, pretože ju hralo veľa ľudí a veľa ľudí si to užívalo. Keď sme ju vydali, priemerný čas hrania bol asi 25 hodín pri viacerých miliónoch hráčov. Veľa AAA hier na tento čas žiarlila.
Ale počas toho sme mohli vidieť, že ľudia boli frustrovaní, pretože si želali viac funkcií a možností. Keď sa pozrieme na Next, ktorú sme vydali minulý rok, vidíme, že ľudia sa ju hrali v priemere 45 hodín. Asi 30 % z nich hrá viac ako 100 hodín. Práve No Man's Sky Next nám ukázalo presne tie čísla, s ktorými ste pri hre naozaj spokojní, pričom toto rozšírenie vyšlo 2 roky po vydaní.”
Tím Hello Games prešiel niekoľkými personálnymi zmenami. Keď začínali, bolo ich šesť s tým, že keď sa dostali k No Man's Sky, počet ľudí narástol na 15. Momentálne pracujú na novinke The Last Campfire, ktorá vzniká popri novinkách v No Man's Sky a v štúdiu momentálne pracuje 25 ľudí. Okrem toho majú veľa nápadov a sú otvorení aj novým projektom.
Murray sa pozitívne vyjadril aj na príchod Stadie, cloudového gaming riešenia od Googlu. Zatiaľ nevedia, či naň budú portovať No Man's Sky, ale jeho príchod považujú za nevyhnutný krok vpred.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 228
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 30
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- Stalker 2 už má PC požiadavky, sú však podozrivo nízke 77 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: 505 games / Hello Studios Štýl: Akčná Adventúra / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|