V Ancestors: The Humankind Odyssey môžete prísť až k fatálnej smrti a stratiť desiatky hodín |
Pripravovaná survival akcia od tvorcu Assassin’s Creed bude, zdá sa, poriadnou výzvou
Vydanie Ancestors: The Humankind Odyssey je naplánované ešte na tento rok, a tak je prirodzené, že nám tvorcovia prinášajú stále viac zaujímavých detailov. Najnovšie sa tvorcovia rozrozprávali o dĺžke hry či základných princípoch, ktoré v konečnom dôsledku môžu poriadne zamávať s vašou psychikou. Smrť je v hre úplne prirodzenou súčasťou každodenného života, môžete zomrieť najrôznejšími spôsobmi. Ak si nedáte pozor, stanete sa potravou pre miestne zvieratá, pád z veľkej výšky nemusí byť tiež občasným nešťastím, no rovnako tak môžete zomrieť z úplne iných dôvodov - z nedostatku jedla alebo vody.
Každá smrť však nemusí byť pre vás ničím fatálnym, jednoducho sa v hre opäť objavíte ako jeden z členov vášho klanu. Za istých okolností sa ale situácia dokáže vyvinúť tak, že celý váš klan vyhynie a v takom prípade je smrť oveľa závažnejšia. Ak už nebudete mať žiadneho pokrvného príbuzného, môžete stratiť niekoľko desiatok hodín hry. Hra síce obsahuje niekoľko prirodzených ochranných "mechanizmov", ako sa takémuto niečomu vyhnúť, no stať sa to môže. V hre musíte vytvárať nové generácie, ktoré budú mať ďalšie deti.
Ancestors: The Humankind Odyssey mal pôvodne vychádzať ako epizodická hra, no nakoniec sa vďaka vydavateľovi vyvinuli na plnohodnotný zážitok, ktorý je však stále označený ako Volume One. O veľkosti hry hovorí aj jej odhadovaná dĺžka, ktorá by sa mala pohybovať niekde medzi 40 až 50 hodinami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 282
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 95
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Private Division / Panache Digital Games Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|