PlatinumGames: Scalebound bol zrušený, pretože obe strany zlyhali |
Šéf PlatinumGames vysvetľuje, že vina zrušeného titulu leží na oboch stranách.
Pred mnohými mesiacmi Microsoft zrušil Scalebound, čo fanúšikov vôbec nepotešilo. Titul mal byť novou Xbox exkluzivitou, na ktorej pracoval uznávaný tím PlatinumGames, autori Bayonetty. Novinka predstavovala mix Devil May Cry postavy a veľkolepých bitiek s rôznymi drakmi.
Titul však nezodpovedal kvalite, ktorú Microsoft očakával, a v dôsledku toho bol odložený, neskôr zrušený Zatiaľ čo mnohí hráči obviňujú Microsoft za toto rozhodnutie, najnovší rozhovor s hlavou štúdia PlatinumGames, Atsushim Inabom, prezrádza k celej situácii viac informácií. Tvrdí, že nechce, aby bol za celú vec vinný Microsoft, pretože na oboch stranách sa vyskytli chyby:
„Nebolo to jednoduché. Obe strany zlyhali. Neurobili sme všetko, čo sme potrebovali urobiť ako vývojár. Nebolo pre nás ľahké sledovať fanúšikov, ktorí sa hnevajú na Microsoft pre zrušenie. Pretože realita je taká, že keď sa akákoľvek hra vo vývoji nemôže dostať do finále, je to preto, že obe strany zlyhali.
Myslím, že existujú oblasti, ktoré sme my mohli urobiť lepšie a ktoré by sme chceli urobiť lepšie. Zároveň však existujú veci, ktoré by si lepšie želal Microsoft ako náš partner pri vydaní hry. Keď sa pozrieme na holé minimum, Scalebound je pre nás výnimočný ako titul, v ktorom máme pocit, že sme neurobili všetko to, čo sme chceli a čo sme potrebovali z hľadiska vývoja. Pri vývoji sme obdržali veľa bolestivých lekcií, ktoré nám však v konečnom dôsledku pomohli rásť ako štúdiu.
Nemôžem ísť očividne do detailov, pretože existujú určité pravidlá a zmluvné podmienky, ktoré nás ako vývojárov viažu k mlčanlivosti. Pri vydavateľovi sa stále chceme uistiť, že keď nám dal spracovať hru, ktorá je preňho na prvom mieste, nespracujeme ju zle. Pravda je, že sa nám naozaj nepáči, že si Microsoft musel vytrpieť hnev fanúšikov, pretože obe strany zlyhali. Vývoj hier je tvrdý a obe strany sa učili. Tiež by som nepovedal, že skúsenosť so Scalebound nás ovplyvnila k tomu, aby sme hry vydávali sami. Úprimne povedané, realita je taká, že sme v minulosti mali veľa titulov zrušených. Aj toto je časť toho, čo prichádza s tvorbou videohier.”
Vývoj hier je teda mimoriadne náročná a niekedy skutočne na emócie tvrdá záležitosť. Preto je fajn, že Inaba pomohol dať viac svetla do tejto problematiky a vysvetlil, že Microsoft nenesie vinu sám. Zatiaľ nie je jasné, či ešte niekedy v budúcnosti uvidíme Scalebound, na ktorý práva stále vlastní Microsoft.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 424
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 89
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 24
- LEGO predstavilo novú sériu LEGO F1 formúl 30
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Analýza grafiky a výkonu Stalkera 2 na PC a Xbox Series X a S 129 zobraziť viac článkov >