Gearbox: Ak by sme nespravili Battleborn, Borderlands 3 by nebolo také skvelé |
Art Director Scott Kester porozprával viac k Borderlands 3. Ak by nemali pauzu a vrhli by sa naň po dvojke, vraj by sklamali. Tešiť sa môžeme aj na poriadnu porciu DLC.
Borderlands 3 patrilo medzi najväčšie hry na E3 2019, s obrovským stánkom, ktorý si nemohol nechať ujsť žiadny z účastníkov. Počas veľtrhu v Los Angeles sa ľudia z Metro GameCentral mohli porozprávať so Scottom Kesterom, Art Directorom Gearboxu, ktorý odhalil niekoľko zaujímavých detailov o vývoji hry.
Napríklad potvril, že Battleborn im pomohol vytvoriť lepší Borderlands 3, ktorý by bez toho, aby pracovali na tejto hre, nebol taký, akým je teraz:
„Okej, tak urobili sme jednotku a urobili sme dvojku, pekne v štýle back-to-back. Pracoval som na oboch týchto hrách a boli sme unavení. Uvažovali sme o tom, či by sme mali urobiť ďalšiu hru, no nechceli sme to. Potrebovali sme pauzu. Keby sme si nedali prestávku, myslím, že by sme neurobili niečo také dobré.
Vďaka láskavému a krásnemu 2K, ktoré nám umožnilo povedať si: hej, chceme vyskúšať túto vec, ktorú nazveme Battleborn a na ktorej naozaj chceme teraz pracovať. A spravili sme to. Viete, ak by sme to neurobili, hra Borderlands 3 by nebola taká skvelá, akou je teraz. Vývoj Battleborn nám dal možnosť premýšľať o veciach inak ako doteraz. Pracoval som na tejto hre už viac ako štyri roky, počas celej doby, kedy sa vyvíjala.
Hneď potom, čo som skončil na Battleborn som vhupol do Borderlands 3. Nebolo to však pre nás o tom, aby sme do tohto projektu len vrazili a urobilo ho preto, že ho ľudia čakajú. Bolo to skôr o tom, aby sme ho urobili správne. Povedali sme si, že si vezmeme dostatok času.”
S blížiacim sa vydaním Borderlands 3 Kester tiež komentoval DLC. Hovorí, že budú tak masívne a pre nich rovnako dôležité, ako si ich fanúšikovia pamätajú z predchádzajúcich dielov série:
„Plánujeme ho podporovať po vydaní, ale rovnakým spôsobom, ako sme to robili predtým. Takže, ak sa to bude považovať za hru v podobe služby, myslím, že... ale niektoré z týchto hier nemajú skvelé zakončenie, my však veríme v druhé a tretie prejdenie.
Veríme aj nový Mayhem mode, ktorá drasticky vylepšuje množstvo možností hry. Ako ťažká chcete, aby bola hra počas druhého a tretieho prejdenia? Máme Guardian ranky a akonáhle prejdete hru, je tu celý systém skillov, ktorý sa odomkne. Náš endgame je naozaj hlboký a chceme, aby hru ľudia hrali aj ďalej.
Máme v pláne ísť do DLC. Robili sme dosť výrazne a masívne DLC v minulosti a chceme v tom pokračovať. Ak to vnímate tak, že ide o hru v podobe služby, budeme to aj naďalej robiť, aj keď my to takto nevoláme.”
Borderlands 3 vyjde 13. septembra na PC (Epic), PS4 a Xbox One.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Novembrové hry 27
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Take Two / Gearbox Software Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|