Riot oficiálne potvrdil, že pracuje na bojovke |
Autori League of Legends potvrdili to, o čom sa šepkalo už dlhšie
Riot Games je jedno z tých štúdií, ktoré síce robia len jednu hru, no aj tak patria ku gigantom tohto priemyslu. V ich prípade tento úspech stojí na stále populárnej MOBA hre League of Legends. Zdá sa však, že sa chcú posunúť ďalej a ponúknuť aj niečo iné, pričom oficiálne potvrdili to, o čom sa už dlhšie šepká - pracujú na bojovke.
V roku 2016 odkúpili štúdio Radiant Entertainment, ktoré pracovalo na bojovke Rising Thunder. Tá sa vtedy nachádzala v beta štádiu a táto akvizícia znamenala zrušenie hry, aj keď sme sa v roku 2018 dočkali vydania aspoň jej open source verzie. Tom Cannon, spoluzakladateľ Radiantu, teraz na najväčšom bojovkovom turnaji EVO potvrdil, že špekulácie sú pravdivé a v Riote na bojovke, pričom to zároveň označil za najhoršie strážené tajomstvo.
S Rising Thunder podľa jeho slov začali preto, aby si bojovky mohlo užiť oveľa viac ľudí. Veci v tomto ohľade môžu byť podľa nich oveľa väčšie a prvým krokom bolo vytvorenie menšej indie hry, na ktorej sa veľa naučili. Teraz v Riote pracujú na tom, aby si hráči mohli povedať, že táto hra bola vytvorená pre nich. No aj keď na hre už nejakú dobu pracujú, stále je pred nimi ešte kus cesty a zatiaľ teda o hre nemôžu prezradiť viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kemperi už čakajú na RTX 5090 karty 109
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Sony donútilo autora Bloodborne 60 fps patchu zrušiť ho 85
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177
- Forza Horizon 5 príde na PS5 na jar 264 zobraziť viac článkov >