Activision už úplne stratil záujem o Starcraft, najviac mu zarábajú mobily |
V aktuálnej finančnej správe sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku
V aktuálnej finančnej správe Activisionu sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku. Spomínajú Call of Duty, Candry Crush, Warcraft, Hearthstone, Overwatch a Diablo. Strategická séria tam už nefiguruje. Je to zvláštne, ale zrejme aj očakávané, stratégie toľko nezarábajú a po už viacerých zrušených Starcraft fps hrách sa už vzdali pokusov na posun značky vpred. Budú sa orientovať na značky, ktoré idú.
Teraz, ako Activision ovládol Blizzard a tlačí ho do rýchlejšej produkcie, bude zaujímavé sledovať, čo budú vydávať. Na druhej strane minulý štvrťrok si Blizzard neviedol vôbec zle a prekonal aj tržby a zisky Activisionu. Prvý je samozrejme mobilný King. Firma má 37% tržieb z mobilov a niet divu, že chcú expandovať do tejto oblasti so všetkými svojimi značkami. Pripravujú ako Call of Duty Mobile, tak aj dávnejšie ohlásený Diablo Immortal.
King mal pritom 258 miliónov (-4%) mesačne aktívnych používateľov, Blizzard 32 miliónov (-4%) používateľov a Activision 37 miliónov (-8%) používateľov. Všetkým sekciám používatelia klesli. Spolu majú 327 miliónov používateľov (-7%).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 34
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >