Activision už úplne stratil záujem o Starcraft, najviac mu zarábajú mobily |
V aktuálnej finančnej správe sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku
V aktuálnej finančnej správe Activisionu sa doslova nedalo nevšimnúť si, ako firma úplne odignorovala Starcraft značku. Spomínajú Call of Duty, Candry Crush, Warcraft, Hearthstone, Overwatch a Diablo. Strategická séria tam už nefiguruje. Je to zvláštne, ale zrejme aj očakávané, stratégie toľko nezarábajú a po už viacerých zrušených Starcraft fps hrách sa už vzdali pokusov na posun značky vpred. Budú sa orientovať na značky, ktoré idú.
Teraz, ako Activision ovládol Blizzard a tlačí ho do rýchlejšej produkcie, bude zaujímavé sledovať, čo budú vydávať. Na druhej strane minulý štvrťrok si Blizzard neviedol vôbec zle a prekonal aj tržby a zisky Activisionu. Prvý je samozrejme mobilný King. Firma má 37% tržieb z mobilov a niet divu, že chcú expandovať do tejto oblasti so všetkými svojimi značkami. Pripravujú ako Call of Duty Mobile, tak aj dávnejšie ohlásený Diablo Immortal.
King mal pritom 258 miliónov (-4%) mesačne aktívnych používateľov, Blizzard 32 miliónov (-4%) používateľov a Activision 37 miliónov (-8%) používateľov. Všetkým sekciám používatelia klesli. Spolu majú 327 miliónov používateľov (-7%).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 40
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 52
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >