Nvidia ukázala Back Stage, raytracingové tech demo |
Môžu takto vyzerať hry v novej generácii?
HRY > NOVINKY >
Nvidia spolu s Luminous Productions, pobočkou Square Enix, pripravili raytracingové tech demo Back Stage. Presnejšie demo je renderované takmer plne pathtracingom podobne ako Quake II RTX alebo Minecraft.
Teda v pathtracingu sa tiene, odrazy, ambient occlusion, diffuse global illumnation a ďalšie efekty vypočítavajú naraz, unifikovane pomocou lúčov a nie samostatne, ako zatiaľ nad základnú rasterizáciu dopĺňajú vývojári do hier jednotlivé raytracing efekty. Samotné demo ide na jednej RTX2080ti karte.
Luminous Productions tým ukazuje, ako môže vyzerať grafika v novej generácii. Celý tento systém už má zapracovaný vo svojom Luminous engine a uvidíme, či s ním aj niečo v ďalšej generácii vydá, respektíve ako pôjde na nových konzolách.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 394
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >