Gamescom 2019: Boundary chce ponúknuť futuristické súboje v nulovej gravitácii |
Čínsky stánok na Gamescome nám poskytol bližší pohľad na menší, no o to ambicióznejšiu titul, ktorý presúva súboje do chladného vesmíru s bohatými možnosťami customizácie
Mám rád, keď sa na Gamescome idem pozrieť aj do stánkov, ktoré majú úplne iné zásady v porovnaní s tým, na čo sme pri návšteve ostatných vývojárskych tímov zvyknutí. Medzi takéto stánky sa presne zaraďuje aj čínsky stánok firmy Surgical Scalpels.
Ich malé priestory som navštívil za účelom bližšieho zoznámenia sa s hrou Boundary. Menšou, no stále veľmi zaujímavou vesmírnou hrou, ktorú si istý čas pod svojimi krídlami držalo Sony. V skutočnosti ale ide o multiplatformovú hru, autori plánujú vydanie na Xbox One a taktiež PC, no premiéru si odkrúti na PlayStation 4.
Ak o hre počujete prvýkrát, tak ide o nie úplne štandardnú multiplayerovú akciu, odohrávajúcu sa v nulovej gravitácii. To pochopiteľne so sebou nesie množstvo rôznych zásadných zmien, s ktorými sa museli pobiť nielen autori, no predovšetkým budú veľkou prekážkou pre samotných hráčov.
Súboje bez gravitácie budú náročné, nakoľko pohyb nie je vôbec jednoduchý a to má veľký vplyv na vašu rýchlosť reakcii a zároveň aj presnosť streľby. Autori ale toto pomerne šikovne vyriešili, nakoľko využili už málo využívaný pohybový senzor v DualShock ovládači.
Môže sa to zdať ako krkolomné riešenie, no pri hraní naozaj zásadne uľahčuje mierenie. Boundary taktiež stavia súboje na dôležitej hernej mechanike a to robotickom obleku, ktorý je potrebný, aby vôbec postava mohla bojovať vo vesmíre. Náležite tomu zo základných zbraní, ktoré sa v hre nachádza je EMP. Ten okáže vyradiť na niekoľko sekúnd systém obleku spoluhráča a ten zostáva úplne bezradný, vydaný napospas zotrvačnosti.
Celé naše hranie si môžete pozrieť na videu, a aj keď ide o verziu hry, ktorá nie je blízku dokončenia, hrala sa nám dobre. Nemali sme prakticky žiadne technické problémy. V úvode navyše môžete vidieť široké možnosti úpravy zbraní a aj postavy. Zatiaľ čo úprava postavy je skôr vizuálna, zbrane si môžete vytvárať v podstate úplne od základu. Obyčajnú manuálnu "pištoľku" viete prerobiť na plne automatickú zbraň s laserovým zameriavaním, EMP nábojmi a dlhou hlavňou. Hra nevyzerá zle ani po vizuálnej stránke.
Boundary vyzerá zaujímavo, aj keď si úplne neviem predstaviť tráviť pri nej niekoľko desiatok hodín. Koncept teda nie je vôbec na zahodenie, no výsledok bude záležať od obsahu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 226
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 27
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 187
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Surgical Scalpels Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|