Harvey Smith je game dizajnérom, ktorý sa pohybuje na poli hier od roku 1993. Jeho kariéra začala v legendárnom vývojovom štúdiu Origin Systems. Po štyroch rokoch prešiel k tímu Multitude a v roku 1998 k ION Storm Austin. Jeho osoba zohrala veľkú rolu pri vývoji oboch dielov Deus Ex. Po takmer 6tich rokoch opúšta toto štúdio, aby si založil svoje vlastné. Harvey zvažoval odchod už veľmi dlho a jeho rozhodnutie spôsobilo v ION Storme veľký rozruch. Sám priznáva, že možno nedostane dostatok finančnej podpory a možno raz oľutuje odchod od ION Stormu. Nová spoločnosť už má meno, avšak v rozhovore pre Gamespy nepadli žiadne konkrétne informácie o názve. Harvey vedie diskusie s troma rôznymi vydavateľmi a tromi vývojárskymi firmami. Odchod rovnako kľúčovej osoby z ION Stormu Randyho Smitha (lead designer, Thief 3), nemá nič spoločné s odchodom Harveyho. Sám sa vyjadril o Randym, ako o najtalentovanejšom dizajnérovi a lídrovi tímu, akého kedy poznal. Čerstvé interview s Harvey Smithom o odchode a budúcich plánoch nájdete na GameSpy.