Brothers in Arms založený na realite |
HomeLan zverejnil interview o prvom vlastnom titule z produkcie GearBox Software Brothers In Arms. V rozhovore so spoluzakladateľom tímu Randym Pitchfordom sa dozviete o inšpirácii a obrovskom prieskume, ktorý bol potrebný pre vytvorenie takéhoto titulu. Akékoľvek iné informácie si šetrí vydavateľ Ubisoft na tohtoročnú E3, kde bude Brothers In Amrs predstavený verejnosti v stánku, ktorý nemožno minúť. GearBox Software je vo svete predovšetkým známy rôznymi konverziami úspešných titulov, ako Tony Hawks Pro Skater, James Bond alebo Halo. Vývoj Brothers In Arms sa snažili autori udržať v tajnosti až dodnes, aby nedochádzalo k nenaplneným sľubom. Teraz keď je pripravený, môže byť predstavený aj verejnosti. Dôležitý je však fakt, že BIA sa objaví koncom roka na konzolách (pravdepodobne PS2 a Xbox) a platforme PC. S myšlienkou urobiť titul založený na pravdivých príbehoch vojakov sa začali pohrávať autori už pred mnohými rokmi. Tou pravou motiváciou vojakov v obrovských bitkách bola jedine lojalita k rodinám a k svojim spolubojovníkom. Zakaždým keď vyšla kniha alebo sa do kín dostal film, Randy spolu s Brianom Martelom (vice president) živo diskutovali a snažili sa o príbehu a okolnostiach zistiť viacej. Na prieskum a získavanie materiálov sa vyvinula nadľudská snaha. Ako hovoria autori, keď sme začínali študovať materiály boli sme amatéri a teraz sa z nás stali experti. Od návštevy obrovských archívov, miest kde sa bitky odohrali, strelníc a múzeí, cez čítanie množstva literatúry, študovanie dobových dokumentov, fotografií a ich katalogizácie, až po naozajstné predvádzanie vojenskej techniky, kde jeden tank strieľa na druhý. Kompletný výpis nájdete v spomínanom rozhovore. Randy sa takisto pozastavuje nad presnými a realistickými modelmi, balistikou a zvukmi zbraní, ktoré budú v hre. BIA je umenie a je založené na pravdivých príbehoch. Hráči tak budú mať možnosť pocítiť najrealistickejšiu taktickú FPS z druhej svetovej vojny, aká kedy bola vyvinutá. Možno sú použité slová prisilná káva a zaváňajú reklamou. Z dostupných informácií, skúseností autorov a vydavateľa sa môže Brother In Arms stať Call of Duty killer.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Mega zľavy začínajú 39
- Sector vám želá veselý Silvester a šťastný Nový rok 83
- Objavil sa záber z preview verzie GTA VI priamo z kancelárií Rockstaru 23
- Hry v roku 2025 88
- Spotreba RTX 5080 a RTX 5090 upresnená 196
- Fanúšikovský NFS Underground 2 remake na Unreal engine 5 dostal demo 44
- Čínska firma predstavila dosku s 1500W 50-pinom, aby PC nepotrebovalo žiadne káblo 33
- Január do PlayStation Plus prinesie veľké mená 43
- Filmy a seriály v roku 2025 41
- Prvá cenovka RTX 5080 grafiky z obchodov ukazuje cenu a naznačuje DLSS4 212 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Ubisoft / Gearbox Software Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|