Digital Foundry sa pozrelo bližšie na Xbox One streaming v xCloude a zmeralo odozvy na rôznych zariadeniach. Konkrétne troch mobiloch, kde vidieť, že záleží aj od samotného mobilu akú odozvu pridá k streamovaniu (čím rýchlejší procesor tým lepšie). Napríklad RedMagic 3S malo 121ms odozvu v hrách, ale starší Razer Phone II 156ms. Sú to podobné časy odozv,y ako keď hráte na TV s vypnutým herným modom.
Čo však treba v cloude dotiahnuť je kvalita obrazu, kde čím rýchlejší framerate tým väčšie kockatenie. To je problém kompresie streamov, ktorý je potrebné doriešiť.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Grand Theft Auto: Vice City Nextgen Edition je dostupné na stiahnutie 39
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 215
- Kemperi už čakajú na RTX 5090 karty 109
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 195
- Čínska umelá inteligencia DeepSeek zasiahla akcie Nvidie 70
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177
- RTX 5080 bude zrejme pomalšia a možno aj drahšia, ako sme čakali 157
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 202
- Arabi vraj zaplatili nové DLC pre Assassin's Creed Mirage 39
- Forza Horizon 5 príde na PS5 na jar 255 zobraziť viac článkov >