Digital Foundry sa pozrelo bližšie na Xbox One streaming v xCloude a zmeralo odozvy na rôznych zariadeniach. Konkrétne troch mobiloch, kde vidieť, že záleží aj od samotného mobilu akú odozvu pridá k streamovaniu (čím rýchlejší procesor tým lepšie). Napríklad RedMagic 3S malo 121ms odozvu v hrách, ale starší Razer Phone II 156ms. Sú to podobné časy odozv,y ako keď hráte na TV s vypnutým herným modom.
Čo však treba v cloude dotiahnuť je kvalita obrazu, kde čím rýchlejší framerate tým väčšie kockatenie. To je problém kompresie streamov, ktorý je potrebné doriešiť.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové mega zľavy 8
- RECENZIA: Split Fiction 22
- Prvé ukážky z playtestu nového Battlefieldu 103
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT karty dostali recenzie 120
- Radeon RX 9070 a RX 9070 XT sú už v predaji 102
- GTA V Enhanced Edition je dostupné na PC 43
- RTX 5070 karta dostala recenzie 92
- Porovnajme si, kam sa GTA V posunulo za 12 rokov 32
- GTA V porovnanie Legacy a Enhanced edície na PC 28
- Kingdom Come: Deliverance 2 si už vďaka modu môžete na PC zahrať v pohľade z trete 56 zobraziť viac článkov >