Digital Foundry sa pozrelo bližšie na Xbox One streaming v xCloude a zmeralo odozvy na rôznych zariadeniach. Konkrétne troch mobiloch, kde vidieť, že záleží aj od samotného mobilu akú odozvu pridá k streamovaniu (čím rýchlejší procesor tým lepšie). Napríklad RedMagic 3S malo 121ms odozvu v hrách, ale starší Razer Phone II 156ms. Sú to podobné časy odozv,y ako keď hráte na TV s vypnutým herným modom.
Čo však treba v cloude dotiahnuť je kvalita obrazu, kde čím rýchlejší framerate tým väčšie kockatenie. To je problém kompresie streamov, ktorý je potrebné doriešiť.
Zdroj:
www.youtube.com
Páči sa mi! (+2)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 38
- Windows 11 už má novú možnosť obídenia prihlásenia pri inštalácii 38
- Aký mobil kúpiť na jar 2025 za 200, 300, 400, 500 alebo 1000 eur? 57
- RECENZIA: Commandos: Origins 53
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Úspešná drogová hra Schedule 1 je v prešetrovaní pre možné kopírovanie Drug Dealer 18
- Minecraft Movie valcuje kiná 38
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 122
- Filmová recenzia - Minecraft vo filme 4
- Minecraft film zarobil za úvodný víkend 301 miliónov dolárov 27 zobraziť viac článkov >