Hideo Kojima by chcel pracovať na menších projektoch a vlastnej mange |
Spoločne s Yoji Shinkawom sa rozhovorili o tom, kam by chceli, aby smerovalo Kojima Productions
Pre magazín Famitsu sa Kojima spoločne s Yoji Shinkawom rozhovorili o tom, aké projekty by chceli v budúcnosti priniesť. Ako prvé v rozhovore spomínajú, že by chceli spoločne pracovať na vlastnej mange. Do úvahy vraj prichádza aj krátke anime, kde by chcel Kojima priniesť viac mecha akcie, pretože Death Strandingu podľa neho napriek množstvu zbraní nejaká tá mecha akcia chýbala. Okrem toho, Shinkawa sa na dizajn mechov špecializuje, a tak by chcel Kojima práve jeho prácu pri tomto projekte naplno využiť.
Kojima a Shinkawa sa tiež vyjadrili, že zatiaľ čo Death Stranding sa považuje za „divnú“ hru, je veľmi podobná tomu, čo robili v minulosti, a osobne si nemyslia, že je to čudné. V skutočnosti cítia potrebu robiť oveľa podivnejšie hry. Čo sa hier týka, Kojima plánuje pracovať na viacerých herných projektoch, z ktorých jeden by bol „veľkou“ hrou, zbytok by boli menšie epizodické hry a hry určené výlučne pre digitálny predaj. Nie je si istý, či to dokáže zvládnuť, ale dúfa, že bude môcť vyvíjať a vydávať menšie hry, zatiaľ čo bude pracovať na väčšom hernom projekte.
K Death Stranding ešte na záver dodal, že je to hra, za ktorú získal najviac ocenení v jeho kariére, ale pri takom počte zmiešaných recenzií a reakcií na hru si uvedomuje, že má stále priestor na zlepšenie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 310
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >