MGS 3: Snake Eater jedlo a liečenie |
Prežiť v džungli bez potrebnej výstroje nás naučí tretie pokračovanie špionážnej stealth série Metal Gear Solid 3: Snake Eater. Život v neznámom prostredí plnom nepriateľov je nanajvýš nebezpečný a bez vybavenia je nutné sa sžiť s okolitou prírodou. Premiéru v MGS3 bude mať ultra tiché zakrádanie, ktoré však bude uberať zo staminy a tú možno doplniť iba jedlom. Balíčky s jedlom však zbierať nebudete, ale jedlo si budete loviť! Popri žabách, rôznych hubách, hlodavcoch, zajacoch či vtákoch, si Snake pochutná aj na hadovi alebo krokodílovi (nie celkom úplný jedálny lístok). Korisť je možné namieste zabiť a začať jesť, alebo ju uspať a neskôr použiť na odvedenie pozornosti nepriateľa. Snake, keď je donútený zje všetko, ale nie každé jedlo chutí rovnako a v závislosti od chuti sa aj rýchlejšie dopĺňa stamina. Navyše počas hry môžete naučiť Snakea jesť aj jedlo, ktoré je doslova odporné. Pozor však na hnilobu alebo jedy! Trávenie takéhoto jedla spôsobuje rôzne choroby a v takom momente nastupuje liečenie. Nielenže MGS3 bude prepracovanou stealth akciou, ale autori pridali aj survival prvky. Počas hrania môže byť hlavná postava zranená (šípom, guľkou) alebo sa otrávi. Obranný mechanizmus si však s niektorými poradiť nevie a tak je nutné najprv zranenie identifikovať a zvoliť liečenie príslušným tlačítkom. Na obrazovke "Cure", na ktorej vidíte celú postavu, môžete použiť niektoré medikamenty (samozrejme, že sú zložené prevažne z bylín dostupných v džungli) alebo použiť chirurgický zákrok (nôž a zapálená cigareta na zatvorenie rán je vždy k dispozícii). Netreba zabudnúť na vyčistenie rán a ich následné obviazanie! Liečiť bude možné prakticky čokoľvek od prostej nádchy, cez otravu, uštipnutie hadom až po zlomeninu, zásah šípom či guľkou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Kingdom Come: Deliverance II 209
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 232
- DeepSeek klamal o nákladoch na tréning AI: Skutočné výdavky sú 400-krát vyššie 65
- Netflix naplánoval svoje seriály a filmy na rok 2025 27
- GTA VI cieli na 30 fps na konzolách a bude sa možno predávať samostatne bez GTA On 233
- Kingdom Come: Deliverance II končí s pekným priemerom recenzií 129
- Objavujú sa prvé problémy s RTX 5090 kartami 161
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 196
- Nvidia predstavila špecifikácie RTX 5070 a RTX 5070 Ti 132
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 177 zobraziť viac článkov >
PS2
Vývoj: Konami / KCEJ Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|