Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr |
Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.
Microsoft v Playfab pobočke orientujúcej sa na vývojárske nástroje a distribúciu hier okrem iného pripravuje aj možnosť distribúcii hier s nižšími textúrami a ich následným upscalingom práve v hre. Porozprával o tom šéf firmy James Gwertzman.
Teda v základe by hráči stiahli len hru s lowres textúrami a ML (Machine Learning) modelom ich pregeneruje. Tieto by sa následne vedeli realtimeovo upscalovať. Vraj v takomto systéme prakticky nevidieť rozdiel medzi natívnymi a upscalovanými textúrami.
Je to v podstate systém, aký má Nvidia na upscalovanie obrazu, ale tu je to presne určené na textúry a systém má predgenerované AI algoritmy pre zväčšenie každej z nich. Vraj je to veľmi dobré hlavne pre fotorealistické textúry, keďže AI k tomu vygeneruje tonu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >