Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr |
Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.
Microsoft v Playfab pobočke orientujúcej sa na vývojárske nástroje a distribúciu hier okrem iného pripravuje aj možnosť distribúcii hier s nižšími textúrami a ich následným upscalingom práve v hre. Porozprával o tom šéf firmy James Gwertzman.
Teda v základe by hráči stiahli len hru s lowres textúrami a ML (Machine Learning) modelom ich pregeneruje. Tieto by sa následne vedeli realtimeovo upscalovať. Vraj v takomto systéme prakticky nevidieť rozdiel medzi natívnymi a upscalovanými textúrami.
Je to v podstate systém, aký má Nvidia na upscalovanie obrazu, ale tu je to presne určené na textúry a systém má predgenerované AI algoritmy pre zväčšenie každej z nich. Vraj je to veľmi dobré hlavne pre fotorealistické textúry, keďže AI k tomu vygeneruje tonu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61
- VIDEO : Superman - teaser trailer 101 zobraziť viac článkov >