Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr |
Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.
Microsoft v Playfab pobočke orientujúcej sa na vývojárske nástroje a distribúciu hier okrem iného pripravuje aj možnosť distribúcii hier s nižšími textúrami a ich následným upscalingom práve v hre. Porozprával o tom šéf firmy James Gwertzman.
Teda v základe by hráči stiahli len hru s lowres textúrami a ML (Machine Learning) modelom ich pregeneruje. Tieto by sa následne vedeli realtimeovo upscalovať. Vraj v takomto systéme prakticky nevidieť rozdiel medzi natívnymi a upscalovanými textúrami.
Je to v podstate systém, aký má Nvidia na upscalovanie obrazu, ale tu je to presne určené na textúry a systém má predgenerované AI algoritmy pre zväčšenie každej z nich. Vraj je to veľmi dobré hlavne pre fotorealistické textúry, keďže AI k tomu vygeneruje tonu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- DOJMY: Gothic 1 Remake 41
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 203
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 38
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Apple predstavilo nový iPhone 16e 73
- Analýza výkonu RTX 5070 Ti 108 zobraziť viac článkov >