Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr |
Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.
Microsoft v Playfab pobočke orientujúcej sa na vývojárske nástroje a distribúciu hier okrem iného pripravuje aj možnosť distribúcii hier s nižšími textúrami a ich následným upscalingom práve v hre. Porozprával o tom šéf firmy James Gwertzman.
Teda v základe by hráči stiahli len hru s lowres textúrami a ML (Machine Learning) modelom ich pregeneruje. Tieto by sa následne vedeli realtimeovo upscalovať. Vraj v takomto systéme prakticky nevidieť rozdiel medzi natívnymi a upscalovanými textúrami.
Je to v podstate systém, aký má Nvidia na upscalovanie obrazu, ale tu je to presne určené na textúry a systém má predgenerované AI algoritmy pre zväčšenie každej z nich. Vraj je to veľmi dobré hlavne pre fotorealistické textúry, keďže AI k tomu vygeneruje tonu dát.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 23
- RECENZIA: The Last of Us Part II Remastered (PC verzia) 105
- Nintendo Switch 2 vyjde 5. júna za 469 eur 130
- Lionsgate: John Wick 5 je oficiálne schválený, ďalšie dva filmy sú v príprave, nov 25
- Aký mobil kúpiť na jar 2025 za 200, 300, 400, 500 alebo 1000 eur? 44
- Článok: Prvý kontakt s Nintendo Switch 2 86
- Zomrel herec Val Kilmer, okrem filmov sa objavil aj v hre 54
- Windows 11 už má novú možnosť obídenia prihlásenia pri inštalácii 37
- RECENZIA: South of Midnight 12
- RECENZIA: Rise of the Ronin (PC verzia) 12 zobraziť viac článkov >