Tony Tough 2 detaily, prvé obrázky |
Postavu detektíva Tonyho Tougha netreba fanúšikom adventúr nijak zvlášť predstavovať. Nikdy sa mu nepodarilo vyriešiť prípad, má obrovskú hlavu s rozumom sliepky, nosí výhradne pokrčený baloňák a jeho spoločnosť mu robí ružový prasopes Pantagruel. Taliansky vývojársky tím Prograph, ktorý vdýchol život tejto humornej postavičke v adventúre Tony Tough and the Night of Roasted Moths, pracuje už nejakú dobu na prequely Tony Tough in a Rake's Progress, ktorý sa odohráva v Novom Mexiku, kde mladý trinásťročný Tony vyrastá a čaká na svoj prvý prípad. Príbeh hry začína 7.novembra 1953 a rozvíja sa okolo série nedorozumení. Hráči pôvodnej epizódy budú v pokračovaní spoznávať niektoré súvislosti poukazujúce na mnohé z fóbií hlavnej postavy. Oproti predchádzajúcemu dielu sa zmenilo hlavne technické spracovanie, ktoré tentokrát ponúka kompletné 3D prostredie a detailné postavičky každá s nim. 3500 polygónmi. Grafika bude bežať v maximálnom rozlíšení 1024x768 a na svet sa budete pozerať cez pevne umiestnené kamery. Autori sa sústreďujú aj na logickosť úloh a lineárnejší postup celou hrou. Nemecká verzia Tony Tough in a Rake's Progress bude pred anglickou opäť uprednostnená a ešte pred vydaním (apríl 2005) by mala byť uvoľnená hrateľná ukážka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 40
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 92 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: DTP / Prograph Štýl: adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|