Take-Two expanduje, chce vyvíjať viac hier |
Firma rozbieha štúdiá a plánuje vydávať aspoň jeden veľký titul ročne, popri ich bežných sériách.
Strauss Zelnick sa rozhovoril o plánoch prinášať viac nových hier a investovať do diverzity značiek, hlavne pri príchode novej generácie konzol.
,,Investujeme viac ako kedykoľvek predtým, čo sa prejaví v nasledujúcich piatich rokoch, “povedal Zelnick. „Naším cieľom v medziročnom porovnaní je nielen vytvoriť základ veľkého katalógu a skvelých každoročných hier, ale tiež každý rok pridať nové veci.“
Keď hovorí o nových veciach, nemusí podľa neho ísť len o nové značky, aj keď aj to v pláne zahrnuté. Znamená to aj návrat značiek ako napríklad Bioshock alebo Mafia, ktoré by vydávali v čase keď nebude nové GTA alebo RDR.
Okrem veľkých hier sa ale chcú v Take-Two viac venovať aj mobilnej a indie sfére. V mobilnej sfére podnikli už prvé kroky, keď za 250 miliónov kúpili španielske štúdio Social Point. Štúdio stojí za hrami ako Dragon City a Monster Legends. Zelnick uvádza ako úspech ich vlastnú hru WWE Supercard, ktorú si stiahlo už viac ako 20 miliónov hráčov.
Čo sa týka indie scény, Zelnick spomína ich vlastnú odnož Private Division. Je to nezávislá vydavateľská operácia, ktorá spolupracuje s menšími tvorcami, aby pomohla s distribúciou a financovaním. Spoločnosť takto pomáha napríklad vesmírnemu simulátoru Kerbal Space Program. Spolupracuje však aj so štúdiami, ktoré si zachovávajú svoju nezávislosť, napríklad s Obsidian a ich The Outer Worlds.
Zelnick hovorí, že práve Private Division môže priniesť ten druh rozmanitosti, ktorý chce Take-Two. A pomôcť vyplniť medzeru medzi terajškom a okamihom, keď je vydavateľ pripravený dodať viac veľkých hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 314
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >