Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4.
Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“
Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 35
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 49
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42
- Článok: Samsung Galaxy S25 Ultra 37 zobraziť viac článkov >