Vývojári z UK priamo do hier zapracovali upozornenia, aby sme ostávali doma a tak zachraňovali životy |
Hry ako vysoko interaktívne médium sú ideálnym miestom na takúto kampaň
Prvou lastovičkou je Dirt Rally 2.0, kde sa priamo na banneroch pred štartom aj rôzne na tratiach zobrazuje upozornenie ,,Stay home, save lives". Zatiaľ lokálne len pre UK, Codemasters chce ale upozornenie dostať formou updatu do všetkých krajín Európy aj mimo nej. K iniciatíve sa pripája Activision s Candy Crush Saga či Rebellion a Sniper Elite 4.
Toby Evan-Jones z Codemasters uviedol: „V Codemasters sme si uvedomili, že technológia v našich hrách, ktorá umožňuje vzdialenú aktualizáciu bannerov vo virtuálnom prostredí, môže byť použitá na pomoc pri komunikácii ohľadom riešenia krízy s koronavírusom.“
Tieto správy sú samozrejme určené práve mladšiemu publiku, ktoré k hraniu inklinuje najviac. Britské DCMS ministerstvo (Digital, Culture, Media and Sport) vyzýva aj ďalších vývojárov z krajiny, aby sa k iniciatíve pripojili.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Vivat Slovakia práve vyšla v plnej verzii 100
- Aký výkon v testoch ukázala RTX 5060 Ti karta? 99
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- RECENZIA: Chains of Freedom 0
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- RECENZIA: Tempest Rising 33
- Článok: Samsung Galaxy A56 5G 15
- Vydanie Elder Scroll Oblivion Remastered je blízko, už sa objavili prvé zábery 64
- Druhá séria The Last of Us už začala na HBO 74 zobraziť viac článkov >