Boje v Ghost of Tsushima budú ťažké, no autori myslia na všetkých hráčov |
Ak si hru predstavujete ako drsný samurajský titul, budete spokojní. Autori však myslia aj na tých, ktorí v bojoch nie sú zdatní.
Na aktuálnych záberoch Ghost of Tsushima sme videli pomerne ľahko zvládnuté súboje, čo v mnohých hráčoch vzbudilo otázky, či bude titul vo výsledku naozaj taký jednoduchý. Tento aspekt teraz dávajú na pravú mieru vývojári. Finálna verzia hry bude výzvou pre tých, ktorí výzvu chcú, a zároveň bude myslieť aj na hráčov, ktorí nie sú v súbojoch dobrí a chcú len objavovať otvorený svet.
Sucker Punch však chcú priniesť samurajskú hru a práve jednou z vecí, ktorú by samurajská hra podľa nich mala mať, je poriadna výzva v súbojoch. Game Director Nate Fox vysvetlil prístup tímu k bojom a prežitiu, kde príde aj na situácie, kedy narazíte na viacerých nepriateľov:
"Snažíme sa v tomto smere urobiť uzemnenú hru. Takže niekoľko zásahov od nepriateľa váš skrátka zabije. Sledovali sme samurajské filmy, kde ľudia zomierali už po jednom či dvoch švihoch katanou. Aj tento fakt je zakomponovaný do boja v našej hre. Poraziť Mongolov v bitke bude ťažké, ale zároveň je to výzva, vďaka ktorej sa cítite byť nažive a víťazstvo vás odmení. Nemôžete len tak vraziť do tábora, kde sa postavíte proti 5 nepriateľom naraz. Premôžu vás a zomriete."
Ghost of Tsushima zároveň bude obsahovať zápasy samurajov jeden na jedného. Podľa autorov pôjde o klasickú samurajskú vec, pričom tieto súboje budú neuveriteľne ťažké. Sú oveľa osobnejšie a celkovo riešené veľmi filmovým spôsobom. Ak v nich chcete vyhrať, budete musieť študovať svojho súpera.
Zároveň však autori upokojujú hráčov, ktorí nie sú v bojoch veľmi zdatní. Pokiaľ ide o prístupnosť, hru netreba porovnávať so Sekiro: Shadows Die Twice. Sucker Punch sa v tomto prípade chcú skôr zavďačiť všetkým:
"Sú ľudia, ktorí o našej hre hovoria, že je krásna a radi by si ju vyskúšali na vlastnej koži. Ich skúsenosť musí byť iná ako niekoho, kto sa na to pozerá ako na samurajskú hru, založenú na bojoch s katanou. Títo hráči zase snívajú o výzve, precíznosti a disciplíne, vďaka ktorým môžu ďalej postupovať."
Bude teda zaujímavé sledovať, ako si autori vo výsledku poradia s nejednoznačnou obťažnosťou, ktorou sa chcú zavďačiť každej skupine hráčov. Ghost of Tsushima vychádza 17. júla.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 PS5 Vývoj: Sony / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|