Gears Tactics získalo na variabilných shaderoch 18% výkonu |
Microsoft hlavne pre vývojárov priblížil, aký výkon v akých oblastiach umožnila získať VRS techológia pre Gears Tactics, teda zapracovanie variabilnej kvality shaderov. Tá umožní to, aby napríklad v menej sledovaných oblastiach obrazu znížil kvalitu renderovania shaderov a teda, že jeden shader sa renderuje nie na 1x1 pixel, ale na 2x2, 2x4 alebo 4x4. Umožní do získať dodatočný výkon. Videli sme to na Wolfensteinoch, respektíve nevideli, keďže aplikovanie prakticky nevidieť.
Takto vyzerá ak sa renderujú 4x4 shadery:
Ideálne to bolo ukázané na Forze, kde sa takto vyrenderujú shadery za motion blurom, ale rovnako môžu menej kvalitne renderovať prostredie za efektami, alebo po okrajoch obrazu.
Pritom v Gearsoch dali rovno dve nastavenia - Normal, ktoré prakticky nevidíte, ale získa 10%, a druhé Performance, ktoré získa 18% výkonu, ale za cenu malého znekvalitnenia obrazu.
Normal (žlté plochy sú 2x1, červené 4x4)
Performance:
K tomu už naznačujú aj možnosť dynamických variabilných shaderov, ktoré by sa automaticky zapínali, alebo vypínali podľa potreby udržania framerate. Je to možnosť, ako obísť dynamické rozlíšenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Splash Damage Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|