Gears Tactics získalo na variabilných shaderoch 18% výkonu |
Microsoft hlavne pre vývojárov priblížil, aký výkon v akých oblastiach umožnila získať VRS techológia pre Gears Tactics, teda zapracovanie variabilnej kvality shaderov. Tá umožní to, aby napríklad v menej sledovaných oblastiach obrazu znížil kvalitu renderovania shaderov a teda, že jeden shader sa renderuje nie na 1x1 pixel, ale na 2x2, 2x4 alebo 4x4. Umožní do získať dodatočný výkon. Videli sme to na Wolfensteinoch, respektíve nevideli, keďže aplikovanie prakticky nevidieť.
Takto vyzerá ak sa renderujú 4x4 shadery:
Ideálne to bolo ukázané na Forze, kde sa takto vyrenderujú shadery za motion blurom, ale rovnako môžu menej kvalitne renderovať prostredie za efektami, alebo po okrajoch obrazu.
Pritom v Gearsoch dali rovno dve nastavenia - Normal, ktoré prakticky nevidíte, ale získa 10%, a druhé Performance, ktoré získa 18% výkonu, ale za cenu malého znekvalitnenia obrazu.
Normal (žlté plochy sú 2x1, červené 4x4)
Performance:
K tomu už naznačujú aj možnosť dynamických variabilných shaderov, ktoré by sa automaticky zapínali, alebo vypínali podľa potreby udržania framerate. Je to možnosť, ako obísť dynamické rozlíšenia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy na Alze boli spustené 26
- Prvý pohľad na Matta Damona v Nolanovom The Odyssey filme 67
- Porovnanie Kingdom Come Deliverance II a Red Dead Redemption II 89
- GeForce RTX 5070 Ti dostala recenzie 163
- RTX 5070ti karty sú už v predaji 200
- DOJMY: Gothic 1 Remake 34
- Dodávky RTX 5090 budú vraj čoskoro vysoké, scalperi zaplačú 93
- Druhá séria The Last of Us už má dátum premiéry a aj sériu posterov 52
- Microsoft predstavil kvantový procesor Majorana 1 45
- GTA 6 možno vyjde na PC skôr, ako by sme čakali 42 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Vývoj: Microsoft / Splash Damage Štýl: Stratégia / Ťahová
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|