Neil Druckmann rozpráva o novom projekte Naughty Dog, ale aj o dôležitosti diverzity postáv v Naughty Dog hrách

Aj keď The Last Of Us Part II ešte len mieri na pulty obchodov, je čas pozrieť sa dopredu a rozhodnúť sa, aký bude nový projekt uznávaného štúdia

pridal DeCain 9.6.2020 o 18:27 pod hry
Neil Druckmann rozpráva o novom projekte Naughty Dog, ale aj o dôležitosti diverzity postáv v Naughty Dog hrách

HRY > NOVINKY >

Neill Druckmann sa v rozhovore pre GQ Magazine rozhovoril o tom, aký bude nadchádzajúci projekt Naughty Dog. Odpoveď ale bola opatrná, momentálne sa rozhoduje medzi The Last of Us Part III a úplne novou značkou. 

„Keď sa začínajú veci uzatvárať a po tvorivej stránke existuje čoraz menej povinností, moja myseľ si nemôže pomôcť, ale premýšľa o tom, čo bude ďalej. Takže áno, ďalšou hrou by mohla byť Part III, alebo to môže byť nejaká nová značka."

Ak by hra mala dostať pokračovanie, podľa Druckmanna by sa chceli naďalej sústrediť na rovnaké miesta a postavy a pokračovať v rozprávaní ich príbehu. Druckmann ďalej vysvetľuje, že veľa ľudí považovalo ukončenie prvej hry za „posvätné“ a boli by radšej, keby sa v nej nepokračovalo:

"Ľudia nám hovorili, urobte pokračovanie, ale so zameraním na nové postavy. Alebo urobte hru v Európe, urobte ju v Japonsku. Hlavne prineste niečo nové." Druckmann popisuje tento prístup ako zbabelý.

Podľa Druckmanna, ak by sa v pokračovaní The Last of Us chceli pozrieť na nové miesta a postavy, bolo by to pre Naughty Dog, ako keby pracovali na novej značke.

Aj keď sa teda Naughty Dog v rámci značky The Last of Us snažia držať nejakých nepísaných zabehnutých koľají ohľadom zasadenia a protagonistov, s diverzitou postáv samotných v rámci univerza hry je to presne naopak. Vykročenie mimo generických archetypov charakterov často vedie k lepším príbehom a reálnejším postavám.

"V Naughty Dog je rozmanitosť postáv rovnako dôležitá ako grafika, boje a hudba, pretože v konečnom dôsledku to vedie k lepším príbehom“, povedal Druckmann. "Ashley Johnson mi rozprávala príbeh o tom, ako sa jej niekto ozval s tým, že príbeh The Last of Us jej dodal odvahu uzmieriť sa s rodinou. Je úžasné, že príbeh v hre dokázal niečo takéto. Tieto príbehy sú inšpirujúce a majú reálny dopad na životy skutočných ľudí." 

V skutočnosti je táto diverzita postáv jedným z dôvodov, prečo na palubu prišla scenáristka Westworldu Halley Gross, aby pomohla napísať scenár k Part II. Predtým, ako súhlasila s prácou, videla koncepty ohromne svalnatej ženy, ktorú hrá Laura Bailey.

"Hneď, ako som videla jej koncept s týmito širokými ramenami a veľkými tvrdými pažami, spýtala som sa, či toto uvidím v hre. V tom momente som vedela, že do toho idem."

Embargo na recenzie The Last of Us Part II padne v piatok 12. júna a hra následne vychádza 19. júna.





Páči sa mi! (+4)







Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Red dead online error (3)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či nemáte niekt...
|Skladací alebo pevný herný sto... (4)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaký ak možno s...
|Steam deck - nonsteam games se... (5)
čus,ako inštalujete non steam hry na Steam deck? n...
|Philips oled 818 - ktory mod? (3)
Caute, kedze sa v tom az tak nevyznam dosiel som s...
|Problém s batériou notebooku. (7)
Ahojte, pred nedávnom som si všimol, že sa mi o vý...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29423)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk