Síce Death Stranding nebude používať raytracing, zapracuje aspoň DLSS 2.0, vďaka čomu hráči môžu získať vyšší framerate bez výraznejšej zmeny kvality obrazu. V novom DLSS 2.0 totiž AI dokáže prepočítať 1080p obraz na 4K prakticky v rovnakej kvalite obrazu, prípadne zo 540p na 1080p a umožní tak hráčom jednoduchšie dosiahnuť 60 fps alebo vyššie framerate.
Death Stranding na PC vychádza 14. júla.
Uvidíme, či ho s touto funkciou v tomto bude nasledovať aj Horizon: Zero Dawn, ktorý je na rovnakom engine. Aj keď ten je bundlovaný s AMD procesormi a teda ťažko povedať, či môžu zapracovať Nvidia technológiu.
Páči sa mi! (+3)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy v Alza dňoch 44
- Mafia: The Old Country vyjde v auguste 52
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, ceny sa zlepšujú 104
- Zabudnite na štvorkolky, Kawasaki posúva offroad mobilitu vpred 43
- PS6 portable vraj nebude taký výkonný ako PS5 65
- The Last of Us seriál už má odsúhlasenú tretiu sériu 123
- Dolár padá, zlepšia sa nám ceny hardvéru? 41
- PlayStation 5 Digital Edition stúpa cenou na 499 eur 137
- Článok: Xiaomi 15 Ultra 56
- GeForce RTX 50: Technológie novej generácie predstavené na Half-Life 2 RTX Remix 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|