KeokeN Interactive: Medzi PS5 a Xbox Series X nevidíme zásadné rozdiely |
Autori Deliver Us The Moon hovoria o nových konzolách, ktoré vidia v rovnakom svetle. No zároveň dodávajú, že obe posunú hranice.
Deliver Us The Moon nedávno vyšlo na konzoly PS4 a Xbox One po tom, čo debutovalo na PC, kde podporovalo raytracing efekty pre tiene, opaque reflections a transparent reflections, ako aj Deep Learning Super Sampling 2.0 od NVIDIA. Zakladateľ KeokeN Interactive Koen Deetman, ktorý sa zároveň na Deliver Us The Moon podieľal ako game director, teraz hovorí, že síce nemajú žiadne plány na vydanie hry pre PS5 a Xbox Series X, ale zároveň pozitívne hodnotí nové konzoly, medzi ktorými však nevidí zásadné rozdiely:
"Na vydanie Deliver Us The Moon pre PS5 a Xbox Series X zatiaľ nie sú žiadne plány, aj keď tie sa môžu zmeniť. Ak by sme tak urobili, myslím, že nové konzoly môžu priniesť výsledok podobný tomu, aký dosahujú hi-end počítače. Výpočtová sila konzol je veľmi sľubná a veľmi sa tešíme z toho, keď vidíme na konzolách prítomnosť ray tracingu. Zatiaľ je ťažké povedať, akú úroveň prinesie, keďže úplne nepoznáme presné parametre konzolového ray tracingu. Prvé úryvky informácií však naznačujú, že by sme mohli očakávať výkon podobný karte RTX 2070 Super.
Medzi konzolami však zatiaľ nevidíme zásadné rozdiely. Zdá sa, že medzi sebou navzájom dobre súperia a posúvajú hranice. Samozrejme, každá z konzol nám vďaka SSD disku umožní výrazne skrátiť časy načítania, na čo sa osobne veľmi teším."
Deliver Us The Moon zároveň získalo ocenenie v kategórii Najlepší zvukový dizajn indie hry na podujatí 18th annual Game Audio Network Guild (G.A.N.G.). Tak sa Koen Deetman zároveň vyjadril aj k novým audio možnostiam, ktoré po hardvérovej a softvérovej stránke prinesú obe konzoly:
"Zvuk bude v našich hrách vždy hrať kľúčovú úlohu a konzoly novej generácie sa môžu pochváliť množstvom fantastických zvukových funkcií. Vyzerá to, že uvoľnili priestor potrebný pre ďalšiu úroveň zvuku, ktorý môžeme využiť. HRTF funkcionalita sa javí ako ozaj zaujímavá. Sme tiež nadšení z vlnovej technológie založenej na Project Acoustic. Je to veľmi sľubné a skúmame, ako by sme ju mohli najlepšie využiť."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 344
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 84
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >