KeokeN Interactive: Medzi PS5 a Xbox Series X nevidíme zásadné rozdiely |
Autori Deliver Us The Moon hovoria o nových konzolách, ktoré vidia v rovnakom svetle. No zároveň dodávajú, že obe posunú hranice.
Deliver Us The Moon nedávno vyšlo na konzoly PS4 a Xbox One po tom, čo debutovalo na PC, kde podporovalo raytracing efekty pre tiene, opaque reflections a transparent reflections, ako aj Deep Learning Super Sampling 2.0 od NVIDIA. Zakladateľ KeokeN Interactive Koen Deetman, ktorý sa zároveň na Deliver Us The Moon podieľal ako game director, teraz hovorí, že síce nemajú žiadne plány na vydanie hry pre PS5 a Xbox Series X, ale zároveň pozitívne hodnotí nové konzoly, medzi ktorými však nevidí zásadné rozdiely:
"Na vydanie Deliver Us The Moon pre PS5 a Xbox Series X zatiaľ nie sú žiadne plány, aj keď tie sa môžu zmeniť. Ak by sme tak urobili, myslím, že nové konzoly môžu priniesť výsledok podobný tomu, aký dosahujú hi-end počítače. Výpočtová sila konzol je veľmi sľubná a veľmi sa tešíme z toho, keď vidíme na konzolách prítomnosť ray tracingu. Zatiaľ je ťažké povedať, akú úroveň prinesie, keďže úplne nepoznáme presné parametre konzolového ray tracingu. Prvé úryvky informácií však naznačujú, že by sme mohli očakávať výkon podobný karte RTX 2070 Super.
Medzi konzolami však zatiaľ nevidíme zásadné rozdiely. Zdá sa, že medzi sebou navzájom dobre súperia a posúvajú hranice. Samozrejme, každá z konzol nám vďaka SSD disku umožní výrazne skrátiť časy načítania, na čo sa osobne veľmi teším."
Deliver Us The Moon zároveň získalo ocenenie v kategórii Najlepší zvukový dizajn indie hry na podujatí 18th annual Game Audio Network Guild (G.A.N.G.). Tak sa Koen Deetman zároveň vyjadril aj k novým audio možnostiam, ktoré po hardvérovej a softvérovej stránke prinesú obe konzoly:
"Zvuk bude v našich hrách vždy hrať kľúčovú úlohu a konzoly novej generácie sa môžu pochváliť množstvom fantastických zvukových funkcií. Vyzerá to, že uvoľnili priestor potrebný pre ďalšiu úroveň zvuku, ktorý môžeme využiť. HRTF funkcionalita sa javí ako ozaj zaujímavá. Sme tiež nadšení z vlnovej technológie založenej na Project Acoustic. Je to veľmi sľubné a skúmame, ako by sme ju mohli najlepšie využiť."
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 78
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Desktopy od Aceru s RTX 5080 a RTX 5090 grafikami ukázali aj ceny 140
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >