Nvidia pridala DLSS upscalingu nové funkcie a aj 8K podporu |
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia.
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia. Konkrétne do Unreal Engine 4 prídu nové možnosti práce s DLSS a to v 8K, vylepšenom VR a konečne DLSS dostane podporu dynamických rozlíšení.
Konkrétne to je:
- Nový Ultra performance režim pre 8K hranie - ešte nižšie pod Performance nastavenie príde Ultra Performance, ktoré bude zamerané na akceleráciu výkonu pre 8K. Teda nepôjde tam o kvalitu, ale aby to na RTX3090 išlo v 8K
- Vylepšená VR podpora - zachovanie 2880x1600 rozlíšenia na hi-end VR headsetoch pri 90 fps bude teraz jednoduchšie s DLSS
- Podpora dynamického rozlíšenia - DLSS už bude podporovať aj hry s dynamickým rozlíšením a rozlíšenie sa bude môcť zmeniť aj z frejmu na frejmem pričom finálne nastavené rozlíšenie v DLSS ostane zachované.
Updaty prídu do enginu tento mesiac. Zatiaľ ukazovala streamerom, ako vyzerá hranie v 8K:
Pre zaujímavosťm takto vyzerajú benchmarky RTX3090 v 8K. Až na Control všetky potiahli na 60 fps, zdá sa, že Controlu masívne pomohlo DLSS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 322
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >