Nvidia pridala DLSS upscalingu nové funkcie a aj 8K podporu |
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia.
Síce DLSS zatiaľ neprešlo do verzie 3.0, ale dvojka dostala zaujímavé vylepšenia. Konkrétne do Unreal Engine 4 prídu nové možnosti práce s DLSS a to v 8K, vylepšenom VR a konečne DLSS dostane podporu dynamických rozlíšení.
Konkrétne to je:
- Nový Ultra performance režim pre 8K hranie - ešte nižšie pod Performance nastavenie príde Ultra Performance, ktoré bude zamerané na akceleráciu výkonu pre 8K. Teda nepôjde tam o kvalitu, ale aby to na RTX3090 išlo v 8K
- Vylepšená VR podpora - zachovanie 2880x1600 rozlíšenia na hi-end VR headsetoch pri 90 fps bude teraz jednoduchšie s DLSS
- Podpora dynamického rozlíšenia - DLSS už bude podporovať aj hry s dynamickým rozlíšením a rozlíšenie sa bude môcť zmeniť aj z frejmu na frejmem pričom finálne nastavené rozlíšenie v DLSS ostane zachované.
Updaty prídu do enginu tento mesiac. Zatiaľ ukazovala streamerom, ako vyzerá hranie v 8K:
Pre zaujímavosťm takto vyzerajú benchmarky RTX3090 v 8K. Až na Control všetky potiahli na 60 fps, zdá sa, že Controlu masívne pomohlo DLSS.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 29
- Elon Musk podvádzal v Path of Exile 2 hre, a keď ho Asmongold odhalil, reagoval ak 96
- Prvý pohľad na Nintendo Switch 2 153
- Aké sú vylepšenia výkonu RTX50 grafík oproti RTX40 generácii bez frame generation? 179
- Dizajn PS6 čipu je vraj už hotový 183
- TikTok bol v USA vypnutý 201
- Článok: Najlepšie hry roka 2024 41
- DOJMY: Sid Meier’s Civilization VII 22
- Ako Crysis zadefinoval nároky na grafiku? 93
- AMD RX 9070 a RX 9070 XT karty sa objavili v ďalšom obchode aj s cenami 43 zobraziť viac článkov >