Slovenský simulátor Air Missions: HIND vyšiel na Nintendo Switch |
Simulátor vrtuľníkov Air Missions: HIND si už môžete zahrať aj na Nintendo Switch. Tam hra navyše prišla s trojicou bonusových ruských strojov.
Air Missions: HIND je simulátor od jednočlenného štúdia 3Division, ktorý na PC vyšiel pred 3 rokmi a odvtedy sa dostal aj na Xbox One a PS4. Teraz ho slovenské vydavateľstvo Grindstone prinieslo aj na Nintendo Switch, čo je možno trochu nečakaný port, ale keďže na Switchi nie je veľa podobných simulátorov, hráčov to určite poteší.
Hra ponúka rozsiahlu kampaň, online kooperáciu a aj multiplayer. Na výber máte širokú ponuku rôznych strojov a môžete si vybrať aj rôzne pozície vo vrtuľníku podľa daných misií. Switch verzia navyše dostala tri bonusové ruské stroje: Mi-28 Havok, Mi-8 Hip a Ka-50 Hokum. Jej cena je €24.99.
Ako sa takáto hra vlastne portuje na Nintendo Switch a museli z nej niečo orezávať? O tom nám viac prezradil Peter Nagy z vydavateľstva Grindstone.
Prečo ste sa rozhodli priniesť HIND na Switch?
V princípe išlo o organický vývoj - na Switchi nie je veľa takýchto hier, takže sme si mysleli, že by bolo vhodné trošku vyplniť priestor. Mali sme už pokryté ostatné platformy a toto bola posledná aktuálna platforma.
Úprimne povedané neočakávame nejaké závratné predaje, ale veríme, že investícia by sa nám mala vrátiť. Pôvodne sme plánovali aj krabicový release, ktorý sme už mali dohodnutý, avšak partner nám z toho nakoniec odstúpil kvôli situácii s Covidom a podarilo sa nám to vydať v krabiciach len v Japonsku a Ázii.
Bolo náročné preportovať takýto simulátor na Switch?
Máme dosť bohaté skúsenosti z portovania Air Conflicts série, ktorá vyšla tiež na Switch, takže to nebolo až také náročné. Naviac toto sme si robili pre seba, respektíve s naším japonským vydavateľským partnerom, takže sme neboli tlačení až tak časovo, a teda sme mali dostatočný čas a priestor.
Je niečo, čo ste z hry museli vystrihnúť, prípadne vynechať?
V princípe ani nie, museli sme spraviť trošku upratovanie v prostrediach s ohľadom na počet objektov, upraviť shadery, dohľad a niektoré modely, ale nešlo o nejakú šialene náročnú modifikáciu.
Podporuje hra v multiplayeri aj crossplatform hranie?
Nie, v princípe pri relatívne malom počte hráčov nám to nedávalo zmysel - vyžadovalo by si to relatívne dosť veľa úsilia a komunikácie s first party, museli by sme prestavať multiplayerový kód. Z môjho pohľadu takéto featury nie je možné pridávať ad hoc po ukončení vývoja - treba ich plánovať dopredu a podľa toho vyvíjať aj hru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 50
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox One Switch Slovenské hry Vývoj: 3Division Štýl: Akcia / Simulácia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|