Gamespy ako prvé na internete zverejnilo preview na Supreme Commander, novú stratégiu od Chrisa Taylora, tvorcu legendárnej série Total Annihilation. Hra vás zavedie do gigantických bojov o planéty, kde budete naraz kontrolovať hneď niekoľko bojov, budete sa môcť medzi nimi prepínať, prenechávať riadenie základní vytvoreným veliteľom (Base Commander), spájať jednotky do flotíl a armád a na globálnej mape ich presúvať na miesta bojov. Prakticky čakajte niečo ako Total Annihilation skrížene s Total War len plne v reálnom čase. Teda žiadne oddychy na globálnej mape, ale plne realtimeové boje na viacerých frontoch, na ktoré budete môcť zazoomovať a ovládať ich aj samostatne.
To je však len jedna časť hry, hneď na začiatku si musíte uvedomiť, že ste vo svete, kde vojny bojují roboti, stroje s rozmanitými možnosťami upgradovania, opravovania a aj spájania. Napríklad k transportom sa menšie jednotky môžu pripojiť a odviezť sa, opraviť sa. Jednotky budú, od malých, priam miniatúrnych, až po obrovských bojových robotov Supreme Commanderov, ktoré sú gigantická zbraň, základňa a hangár v jednom. Proti nim nebude dosť ani jedna nukleárna bomba, ktorá inak rozmetá prakticky všetko v okolí. Každá z jednotiek bude mať primárne a sekundárne zbrane.
Zo strategických surovín sú v hre len dve a to mass a energy. Tieto dve zložky sa budú míňať stavaním budov a jednotiek. Keďže hra je prakticky plne automatizovaná aj pri stavbe jednotiek bude plná automatika na ich stavbu. Môžete si zakliknúť automatické konštruovanie a továreň vám ich vytvorí, pokiaľ budú suroviny. Suroviny môžete ušetriť pri stavbe budov. Nemusíte ich stavať oddelene, ale prepájať ich do veľkých celkov. Potom sa však stávajú ľahším cieľom pre nepriateľov.
Hre nebude chýbať multiplayer a kooperačná hra. Kooperačne sa bude dať zahrať každá z troch single kampaní za tri rôzne strany. Nakoniec cez internet sa budú dať sťahovať aj nové jednotky podobne ako to bolo pri Total Annihilation. Hra vyjde v roku 2006.
Gamespy má ešte samostatný pohľad na vzdušné jednotky, pozemné jednotky, vodné jednotky a aj ďalšie interview s Chrisom Taylorom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 24
- Ceny nových grafických kariet sa postupne znižujú 115
- Čeština pre Assassin's Creed Shadows je už dostupná na stiahnutie 52
- Atomfall dostal recenzie 13
- DOJMY: Commandos: Origins volí taktiku "od fanúšikov pre fanúšikov" 19
- Porovnanie Assassin's Creed Shadows s Ghost of Tsushima 58
- Európska komisia vydala usmernenia pre herné virtuálne meny 122
- Assassin's Creed Shadows už prekonal milión hráčov 76
- Príde tento rok nová God of War hra zasadená do Grécka? 41
- Požiadavky na The Last of Us Part II Remastered 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Gas Powered Games Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|