Microsoft rieši s vývojármi nižší výkon Xbox Series X oproti PS5 v niektorých tituloch |
Takže, ako je to s výkonom Xbox Series X?
Phil Spencer sa vyjadril k problému s výkonom niektorých hier na Xbox Series X, kde sú miestami väčšie poklesy ako na menej výkonnej PS5. Tam vieme, že PS5 vývojári dostali devkity skôr a boli lepšie pripravení, zatiaľ čo Xbox Series X/S umožnil certifikácie len v júni, keďže Microsoft čakal na RDNA2 architektúru. Zároveň aj prepracoval svoj vývojový Game Developers Kit (GDK) oproti predchádzajúcej generácii, čo vytvára vývojárom ďalšiu prácu.
Phil k tomu hovorí:
"Sme si vedomí problémov s výkonom pri niekoľkých optimalizovaných tituloch pre konzoly Xbox Series X/S a spolupracujeme s našimi partnermi na identifikácii a riešení problémov s cieľom zabezpečiť optimálny zážitok. Teraz, ako začíname novú generáciu konzoly, naši partneri len lížu povrch toho, čo konzoly novej generácie dokážu. Malé chyby popri tom, ako sa učia využiť našu novú platformu, sú očakávané. Tešíme sa na pokračovanie spolupráce s nimi, aby sme v im pomohli objavovať možnosti konzoly Xbox Series X/S do budúcnosti."
Uvidíme tak, ako sa bude výkon hier na Xbox Series X vyvíjať, minimálne vieme, že Codemasters opravuje Dirt 5, kde mali veľa chýb a aj Treyarch sa snaží rýchlo opravovať chyby na Call of Duty, aj keď zároveň vytvára ďalšie chyby.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Grand Theft Auto: Vice City Nextgen Edition je dostupné na stiahnutie 39
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 74
- Kemperi už čakajú na RTX 5090 karty 109
- Recenzie na prvé RTX 5080 karty sú už vonku 192
- Čínska umelá inteligencia DeepSeek zasiahla akcie Nvidie 70
- DOOM: The Dark Ages ukazuje svoje zberateľské edície a PC požiadavky 62
- RTX 5080 bude zrejme pomalšia a možno aj drahšia, ako sme čakali 157
- Porovnania výkonu RTX 5080 grafiky 171
- Assassin's Creed Shadows spustil predobjednávky, ukázal PC požiadavky 39
- RTX 5080 karty sú už v obchodoch. Koľko stoja? 146 zobraziť viac článkov >