GC Overclocked psychologický triler |
Jednou z mnohých premiér na tohtoročnej výstave Game Convention bola temná adventúra Overclocked od nemeckého tímu House of Tales, autorov The Moment of Silence. Overclocked nebola prezentovaná v žiadnej forme, ale mal som dostatok času si pohovoriť o hre s Martinom Ganteföhrom (CEO, scenárista), ktorému z únavy vypadával hlas. Autori získali minulý týždeň vydavateľa (meno zostáva zatiaľ tajomstvom), čo znamenalo, že nemohli prezradiť viac ako im dovoľovala novučičká zmluva.
Oveclocked bude samozrejme point'n'click adventúra. Bude sa držať posledného titulu v otázke použitej technológie, bohatého a hlavne komplexnejšieho príbehu, v ktorom hrá hlavnú úlohu psychiater a ďalších päť hrateľných postáv. V tlačovke hru mylne (ako sa mi priznali) prirovnali k legende Maniac Mansion. Viacej charakterov signalizuje množstvo zvratov a dverí do ich vnútorných svetov. Samotná postava psychiatra je zastrená tajomnom, či budú hrateľné postavy jeho pacienti, alebo výplod jeho mysle, je zatiaľ nejasné.
House of Tales sa chcú s Overclocked vrátiť do starých časov, kedy neexistovali inteligentné kurzory, ale hráč si volil medzi možnosťami na pop-up menu (použi, hovor, preskúmaj). "Nie sme spokojní s používaním hot spotov v dnešných adventúrach", hovorí Martin. Preto sa autori vybrali zložitejšou cestou s interaktívnejšími a početnejšími hot spotmi, ktorá nebude zvyšovať obtiažnosť. Predstavte si miestnosť a v nej stoličku. V bežnej adventúre ju môžete preskúmať a prinajlepšom ju vyskúšať použiť/zobrať, načo vás postava odbije jednoduchým: "Nedá sa to spraviť." V Overclocked interaktivita s prostredím stúpa do výšin. Na stoličku sa budete môcť postaviť, posadiť, presunúť - jednoducho veci, ktoré sú bežné v normálnom živote.
Overclocked má byť linerárnou adventúrou, ale k dosiahnutiu cieľa bude viesť niekoľko ciest. Z Martina sa mi nepodarilo vytĺcť, ako bude prebiehať kooperácia medzi postavami a či sa bude možné medzi nimi voľne prepínať (titul sa nachádza v počiatočnej fáze vývoja). Hra bude bežať na silne upravenom 2,5D engine (predrenderované pozadia, polygónové postavičky), ktorý bol použitý v predchádzajúcom titule The Moment of Silence. Veľký dôraz sa kladie na používanie 3D efektov a real-time svetiel na prehĺbenie perspektívy. Na otázku či uvažovali o 3D engine, odpovedal Martin vyhýbavo. O tejto možnosti už diskutovali a iba čas ukáže, kedy House of Tales začne rozprávať svoje príbehy v kompletnom 3D prostredí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 399
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: ANACONDA / House of Tales Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|