GC Titan Quest dojmy |
Prezentácia akčného RPG Titan Quest od Iron Lore sa niesla v príjemnej atmosfére a mal som možnosť porozprávať sa s Brianom Sullivanom, tvorcom Age of Empires, o jeho novom projekte. Titan Quest najviac inklinuje ku klikfestu Diablo a systém vylepšovania postáv si požičiava z Dungeon Siege. Ako hovorí Sullivan, s hrou chcú osloviť masy hráčov, preto bude všetko v Titan Quest intuitívne a jednoducho prístupné.
Herné postavy nie sú rozdelené na classy, ale v závislosti od používaných zbraní sa im vylepšujú vlastnosti a s pridelenými skúsenostnými bodmi im ďalej vylepšujete schopnosti. Takto si môžete vytvoriť veľmi silného bojovníka, ktorému nie sú cudzie mocné čary. Zatiaľ nie je rozhodnuté, aký počet hrdinov bude v partii. Hovorí sa o šiestich, avšak až dôkladné testovanie ukáže, či toto číslo nie je privysoké. Do partie si môžete privolať aj pomocníkov (elementálov - pets), ktorým rovnako rastú schopnosti a vedia sa v bojovej mele o seba postarať.
Titan Quest bude obsahovať tony, vlastne TONY modifikovateľných zbraní, zbroje a kúziel, ktorými môžete ovešať svoje postavy. Čo sa týka hrateľnosti, má byť striktne lineárna s obmedzeným počtom side questov. Sullivan v rýchlosti dodal, že znovuhrateľnosť bude tkvieť v malých detailoch, ktoré si na prvé hranie hráč nevšimne. Samozrejme, že bude umožnené začať hru s nabúchanou postavou aj ju preniesť do multiplayeru, nad ktorým zatiaľ visí veľa otáznikov. S kooperatívnym režimom sa však počíta od samotného začiatku.
Hra bola prezentovaná na staršom E3 builde, ale aj tak sa bolo na čo pozerať. Svet bol veľmi detailný a hlavne živý. Ľudia v mestách pracovali, stromy a kríky sa hýbali vo vetre, na uliciach pobehovali sliepky a pes sa snažil ukradnúť jedlo z predajného stánku na trhovisku. Streamované prostredie (počas hrania neuvidíte ani jednu loading obrazovku), ktoré je aj čiastočne deštrukčné, ožíva po príchode hráčovej postavy na scénu. V egyptskom svete to boli duše zabitých múmií. Vtelili sa do obrovských sôch, na ktoré jeden hrdina jednoducho nestačí. Súbojový systém nebol doladený, ale pripomínal Dungeon Siege. Veľmi rýchlo sa dali meniť počas boja zbrane i kúzla.
O grafickú stránku nemáme vôbec obavy ani o špeciálne efekty, ktoré sú famózne. Taký efekt kúziel je závislý od ich levelu, tzn. že taký základný fireball ledva vidieť v temnej chodbe, ale na najvyššej úrovni vytvára toľko svetla, že ožaruje svoje okolie. Takisto aj animácie postavičiek sú výborné, niekedy až humorné, napr. také pripekanie múmií. Jedným fireballom ich vyzlečiete z obväzov a druhý ich pošle k zemi. Nič zvláštne, že? Je to ale spôsob akým „nahý“ skeleton zomiera (môže vôbec zomrieť?). Pozerá na svoje ruky (z tela vystupuje žiara a vrhá cez hrudný kôš tiene na okolie) a nechápavo krúti hlavou ako mizne postupne zo sveta!
Do Titan Quest bola zakomponovaná aj fyzika, ale v deme bola až predimenzovaná. Nepriatelia po zásahu šípu lietali vzduchom, ako keby pri nich detonovala nálož. Na doladenie hry majú autori dostatok času. Titan Quest vychádza v priebehu budúceho roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 304
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: THQ / Iron Lore Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|