RTX Direct Illumination je nová grafická funkcia Nvidie, ktorá umožní pridať do hry neobmedzený počet svetiel |
Ďalšou zaujímavosťou, ktorú Nvidia odprezentovala na svojej aktuálnej konferencii, je RTX Direct Illumination.
HRY > NOVINKY >
Ďalšou zaujímavosťou, ktorú Nvidia odprezentovala na svojej aktuálnej konferencii, je RTX Direct Illumination. Odprezentovali to na Unreal Engine 4, pričom vďaka funkcii už bude jedno, či dáte do hry desať, sto, tisíc alebo milión svetiel, vždy bude záťaž rovnaká. Pritom všetko bude dynamicky nasvietené, bude vytvárať tiene a všetko, čo k tomu patrí. K tomu sa dá spojiť s RTX Global Illumination a autori získajú kompletné nasvietenie sveta.
Samotný RTX Direct Illumination využíva raytracing a AI na čo najrýchlejšie spracovanie sveta. Čo je zaujímavé, bude fungovať ako na RTX kartách, tak na AMD kartách a aj na konzolách.
Momentálne je však funkcia dostupné len v NvRTX vetve Unreal Engine 4.26.1. Plné zapracovanie ešte len príde.
Zdroj:
developer.nvidia.com
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Live action trailer približuje Call of Duty: Black Ops 6, hra bude aj v Game Passe 38
- PS5 Pro vraj bolo pripravené na vydanie minulý rok, ale bolo odložené 61
- Svoj Steam účet po svojej smrti nemôžete nikomu zanechať 94
- Silent Hill 2 remake dostal dátum vydania a ukázal aj gameplay 82
- GTA VI príde na PC neskôr 134
- Sony prinesie nové State of Play o polnoci 119
- Days of Play akcia práve začína 61
- Call of Duty Black Ops 6 je najdlhšie vyvíjaný Call of Duty titul 48
- Warhorse ohlásili jazyky titulkov a dabingu pre Kingdom Come Deliverance II. Češti 65
- RECENZIA: Indika 25 zobraziť viac článkov >