RTX Direct Illumination je nová grafická funkcia Nvidie, ktorá umožní pridať do hry neobmedzený počet svetiel |
Ďalšou zaujímavosťou, ktorú Nvidia odprezentovala na svojej aktuálnej konferencii, je RTX Direct Illumination.
HRY > NOVINKY >
Ďalšou zaujímavosťou, ktorú Nvidia odprezentovala na svojej aktuálnej konferencii, je RTX Direct Illumination. Odprezentovali to na Unreal Engine 4, pričom vďaka funkcii už bude jedno, či dáte do hry desať, sto, tisíc alebo milión svetiel, vždy bude záťaž rovnaká. Pritom všetko bude dynamicky nasvietené, bude vytvárať tiene a všetko, čo k tomu patrí. K tomu sa dá spojiť s RTX Global Illumination a autori získajú kompletné nasvietenie sveta.
Samotný RTX Direct Illumination využíva raytracing a AI na čo najrýchlejšie spracovanie sveta. Čo je zaujímavé, bude fungovať ako na RTX kartách, tak na AMD kartách a aj na konzolách.
Momentálne je však funkcia dostupné len v NvRTX vetve Unreal Engine 4.26.1. Plné zapracovanie ešte len príde.
Zdroj:
developer.nvidia.com
Páči sa mi! (+6)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 376
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 86
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >