Slovenská hra Die by the Blade uspela v White Nights Developers súťaži |
Sekačka Die by the Blade uspela v konkurencii 550 iných titulov
Posledné mesiace sme mohli sledovať, ako sa slovenská sekačka Die by the Blade predierala jednotlivými kolami súťaže White Nights Developers, až včera vo finálne nakoniec bola medzi víťazmi. Išlo o súťaž titulov postavených na Unreal engine indie vývojármi a vďaka výhre teraz autori získal špeciálnu licenciu na Unreal engine vrátane podpory.
Peter Adamondy cenu za tím prebral v live prenose:
Samotný titul je bojovka, ktorá kladie dôraz na šerm, komplexný bojový systém, one-hit-kill mechaniku a vysokú mieru customizácie zbraní a postáv. Každý úder tu môže byť smrteľný a hra tak nie je obyčajná bojovka ako Mortal Kombat.
Trailer to lepšie priblíži:
Autori priblížili aj postavenie a možnosti hry:
"Hra sa odohráva v alternatívnom dystopickom Japonsku, v ktorom proti sebe bojujú progresívne pro-demokratické sily, autoritársky šogunát a americká megakorporácia. Svet je šmrncnutý kyberpunkom a kombinuje tradičné elementy japonskej kultúry, ako sú bojovníci samurai či svetoznáma japonská architektúra s modernými prvkami, ako sú pokročilá kybernetika, augmentácia tiel, či moderné materiály.
Hra je primárne zameraná na lokálny a online multiplayer, avšak developeri nedávno ohlásili aj single-player kampaň a sľubujú zážitok, ktorý si užijú tak casual hráči, ktorí si chcú s kamošmi oddýchnuť na párty, ako aj náročnejšie publikum, ktoré obľubuje komplexnejšie kombá a rado testuje kombat systém do hĺbky."
Autori v poslednom blogu priblížili aj customizačný systém a spôsob, ako si bude môcť každý hráč vyskladať svoj meč.
Ak vás zaujíma vývoj hry, technické ale aj kreatívne výzvy, ktorým tvorcovia musia čeliť počas vývoja hry, ich cestu môžete sledovať na sociálnych sieťach Youtube, Facebook či Instagram, kde svojich fanúšikov informujú o progrese vývoja formou pravidelných videoblogov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Atomfall 51
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 108
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Aprílové hry 34
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54
- Nová Half-Life hra môže byť blízko vydania 60 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Slovenské hry Switch Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Grindstone / Tripple Hill Interactive Štýl: Bojovka
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|