Najnovšie sa dostávajú na Xbox360 stále ďalšie hry a už aj SCi-Eidos ohlásilo konverziu svojho titulu Tomb Raider: Legend, ktorý vraj plne využije grafické možnosti novej konzoly. Crystal Dynamics by na to aj malo potenciál, uvidíme ako to do začiatku roka 2006 zvládnu, kedy by hra vyšla spolu s ostatnými verziami. Sľubujú per-pixel svetlá a tiene, normal-mapping a ďalšie grafické špeciality, ktoré by ostatné verzie nestíhali. Nebudú chýbať ani úlohy závislé na fyzike prostredia. Toby Gard, tvorca pôvodného Tomb Raidera vyhlásil, že jeho originálna idea by mohla byť na Xbox360 aj realizovateľná.
Rovnako sa next-gen verzie dočká aj práve vyvíjaný Dark Messiah of Might & Magic, akčný remake M&M série od UBI softu. Ten vyvíja Arcane Studios pre PC na Source engine od Valve, ktorý síce ešte nebol oficiálne pre Xbox360 potvrdený, ale zjavne sa ho dočkáme aj tam. Arcane už zháňa aj ľudí na vývoj next-gen verzie. PC verzia sa má objaviť v roku 2006.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: RPG / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|