Analýza grafiky Flight Simulatoru na Xbox Series X a Series S |
Digital Foundry sa už bližšie pozrelo na konzolovú verziu Flight Simulatora. Kde Xbox Series X je len mierne orezané oproti PC, ale má približne Ultra nastavenia, Xbox Series S v niektorých nastaveniach skôr Medium, kde vidieť nižšie textúry. Oblohy, oblaky a výhľady sú na oboch konzolách pôsobivé.
Čo sa týka rozlíšenia, Xko vnútorne ide v 1440p rekonštruovanom na 4K, Sko dáva prekvapivo 1080p bez upscalingu. Obe štandardne idú v 30 fps, ktoré sa dá odomknúť a ísť vyššie, vtedy je framerate plne odomknuté a na oboch konzolách sa pohybuje aj k 120fps. Ideálne je zapnúť si VRR na TV, síce veľké skoky vo framerate v mestách ani VRR nezarovná, ale keď ste v oblakoch alebo mimo miest, ide to plynulo.
V mestách, hlavne pri vstupe do nich, kedy sa nahrávajú všetky textúry a objekty, sú tam poklesy aj pod 30 fps. Podobne to je aj na PC.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 89
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 108
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- Samsung spustil svoj Black Friday výpredaj 21
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Nolanov nový film má dátum premiéry a aj casting 77
- STALKER 2 Heart of Chornobyl je gold a teda dokončený 107
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 65
- Witcher 4 začne s nahrávaním hlasov a motion capturingom budúci rok 37
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 180 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Asobo Štýl: Simulácia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|