Hideo Kojima sníva o budúcnosti prispôsobujúcich sa hier v reálnom čase |
Každý hráč by mal mať odlišný zážitok, či už podľa zmýšľania, alebo domoviny
Hideo Kojima túži, aby hráči po celom svete nehrali rovnakú hru, ale aby sa hry v reálnom čase menili. Malo by sa tak diať napríklad na základe krajiny, kde žijete alebo vášho osobného myslenia. Hoc herný priekopník sa pravidelne snaží posunúť možnosti videohier, nie vždy sú jeho nápady prenesené úspešne aj do reality.
Podobne svoje revolučné nápady prezentoval aj v nedávnom interview pre japonský magazín An-An, kde sa podelil o to, aké hry túži vytvárať. Nehovoril síce o konkrétnych tituloch či žánroch napĺňajúcich jeho víziu, no v jeho predstavách sú hry meniace sa v reálnom čase, a teda nik nehrá to isté, čo niekto iný. Napriek tomu, že napríklad hry v augmentovanej realite tento koncept čiastočne spĺňajú, nepodporujú odlišné myslenie, ktoré Kojima túži podporiť.
Hry nás podľa neho nútia robiť iba neľudské a príliš jednoduché rozhodnutia. V interview poukázal aj na hru Boktai: The Sun Is in Your Hand z roku 2003, na ktorej sa podieľal. Tá mala totižto okrem senzoru svetla nútiaceho vás ísť von, merať aj váš dych! To by sa údajne viac priblížilo jeho vízii o prispôsobujúcich sa hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 403
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >