Čo ukázala beta Age of Empires IV? |
Age of Empires IV bolo už dlhšie v uzavretých testoch a teraz prešlo do otvoreného stress testu.
Age of Empires IV bolo už dlhšie v uzavretých testoch a teraz prešlo do otvoreného stress testu. Ten prebieha tento víkend (nájdete ho na Steame a Store, ak si to odsúhlasíte v Xbox Insider aplikácii) a testuje matchmaking a stabilitu multiplayeru. Okrem toho si viete zahrať aj tutoriál a naučiť sa základy.
Viac menej hra bude presne to, čo sme od AOE čakali a aj to, čo sme videli. Teda strategicky tu pokračujete v štýle série, nečakajte výrazné zmeny v základoch. Teda staviate svoju dedinu, ťažíte, budujete armádu, postupujete v érach a snažíte sa vyvážiť všetky prvky tak, aby ste to zvládli lepšie ako nepriatelia.
Zdá sa to dobre vyvážené. Povedal by som, že hrateľnosť je zábavne spravená, nie otravne. Je tu dostatok nových mechaník pri jednotkách, kde špeciálne možnosti sú zaujímavé z taktického hľadiska a rovnako opevnenia sú teraz oveľa hlbšie zapracované, spolu s útokmi na ne. Kombinovanie jednotiek v armádach je tu teraz dosť dôležité. Ponúknuté civilizácie sú dostatočne rozdielne ako budovami, tak technológiami. Ale v zásade to berte ako AOE II prepracované do 3D, len hlbšie prepracované po stránke rozvoja a aj stratégie.
Grafika je taká rozporuplná (ak sa vám zasekla na low, pozrite si návod, ako nastaviť vyššie detaily), ale dá sa na ňu zvyknúť a zistíte, že pri nej dobre vidieť jednotky a zvláda aj veľké boje s tisíckou jednotiek. Animácie nie sú zlé, aj keď pri niektorých jednotkách by sa dali zlepšiť, podobne aj zobrazenie vody, alebo malé preblikávanie v okrajoch tieňov. V každom prípade rôzne malé detaily sú veľmi slušné. Možno aj škoda obmedzení maximálneho a minimálneho zoomu, obe by mohli byť ešte zvýšené. Zvuková stránka je však veľmi dobrá a počujete zbrane, krik, búranie a dostatočne dobre sa to mixuje aj vo veľkých bojoch.
Ťažko to ešte hodnotiť z tohto obmedzeného testu, ale v zásade sa zdá, že tam potenciál je. Možno grafika mohla mať viac detailov, ale v oblasti optimalizácie to nie je zlé a ani po stránke hrateľnosti. Uvidíme, čo ponúkne celá hra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 225
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 44
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 101
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 42
- Novembrové hry 27
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 185 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Relic Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|