Analýza grafiky Far Cry 6 na PC a konzolách |
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Far Cry 6.
Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Far Cry 6 a jeho jednotlivé grafické efekty, ako aj celkový výkon. Ako vieme, konzoly idú pekne na 60 fps, kde PS5 a Xbox Series X sa snažia blížiť k 4K, kde Xbox je k tomu bližšie. Idú na trochu znížených nastaveniach z PC. PC má pritom aj raytracing, ktorý je však len slabo implementovaný na tiene a rovnako obmedzený na odlesky. Tie sú na niektorých plochách a v nízkom rozlíšení, kde sa nedá nastaviť vyššie. DF hovorí, že je škoda, že tento výkon neinvestovali radšej do raytracingového AO.
Na PC má však hra problémy so správou textúr v pamäti a zjavne autori nenastavili aj dobré limity pre karty, napríklad na RTX3080 nevyužijú 10GB, ale len 8GB a aj tak následne znižujú kvalitu textúr. Na PC tieto veci nedotiahli. Minimálne pre Nvidia karty.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 96
- Všetky tri Warcraft hry vychádzajú remastrované vo Warcraft Remastered Battle Ches 112
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- GTA Trilogy dostalo pekný grafický update 40
- RECENZIA: Horizon: Zero Dawn Remastered 72
- Stalker 2 dostal svoje finálne požiadavky na PC, na Xboxe už začal pre-load 103
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Samsung Galaxy S25 Ultra zmení dizajn 22
- Sľubovaný nárast výkonu v PS5 Pro zrejme brzdí priepustnosť pamäte 186 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|