Dead Space Remake sa ukázal, zverejnil dátum vydania

Vieme, kedy opäť prežijeme hrôzy na vesmírnej lodi Ishimura

pridal Tanya 12.5.2022 o 20:24 pod hry
Dead Space Remake sa ukázal, zverejnil dátum vydania

HRY > NOVINKY >

Vývojári zo štúdia Motive nám v živom vysielaní ukázali, ako pokračujú práce na remaku Dead Space, pričom nám predviedli zábery z pre-alpha fázy vývoja. Producent Philippe Ducharme, kreatívny režisér Roman Campos–Oriola a Art Director Mike Yazijian diskutovali o tom, ako tím pracuje je na arte, modeloch postáv, osvetlení a vizuálnych efektoch pre dnešnú generáciu platforiem a nový Frostbite engine.

V procese tvorby remaku hry zostávajú verní trom kľúčovým umeleckým pilierom: „Horor“, „Podmanivosť“ a „Zažitý svet“. Mike Yazijian vysvetlil, ako sa vytvárajú prostredia, ktoré hráčov pohltia. Tím sa zameral na vytvorenie živého vzhľadu na lodi USG Ishimura, aby lepšie reprezentoval hororový príbeh hry v každom prostredí.

Najdôležitejší je hororový príbeh, ktorý ovplyvňuje vzhľad nekromorfov, prostredia aj zbraní. Druhým pilierom je podmanivosť, aby bolo zasadenie uveriteľné. Tretí pilier je priestor, na ktorom je vidno, že sa v ňom žilo. Interiér lode po 62 rokoch vykazuje známky poškodenia. Všetky objekty boli používane, opotrebené a recyklované.

 

Vo videu sme mohli vidieť MRI miestnosť z druhej kapitoly hry. Vývojári vysvetlili, že každú miestnosť, analyzujú, aby zistili, čo v nej môžu prerobiť, rozoberú ju na kúsky, pridajú textúry, naratívne prvky ako špinu z opotrebenia, krv a prirodzené svetlo.

Vývojári ukázali, ako zapracovali na vizuálnych efektoch. Bola pridaná hmla, dym a pyrotechnika, ktorá sa mení v závislosti od podmienok prostredia a predmetov vo svete. Tvorcovia ukázali, ako sa VFX efekty menili v závislosti od zapnutej a vypnutej gravitácie. Vylepšené VFX majú pomôcť zintenzívniť záhadu, napätie a pohlcujúci zážitok pre hráčov. 

V živom prenose sme videli aj vylepšenia modelov postáv. Isaacov oblek bol prepracovaný a zdokonalený, aby bol aktuálny, no zároveň si zachoval ikonický vzhľad originálu. Použili funkčné a lacné syntetické materiály, pretože drahé materiály ako koža by boli vo vesmíre nedostupné.

Vo videu sme mali možnosť vidieť aktualizácie nekromorfa zvaného „Slasher“ vrstvu po vrstve. Ukázali nám, ako rozkúskovali ľudskú postavu na kostru, svaly a orgány, aby z nich následne vyskladali hrôzostrašných nekromorfov.

Vývojári sa venovali aj svetelným efektom. Aktualizované osvetlenie na Ishimure, svetelné efekty v reálnom čase a atmosférické prvky, ako je volumetrická hmla, prispievajú k celkovej pohlcujúcej sci-fi survival hororovej atmosfére a pocitu hrôzy na USG Ishimura.

Mike Yazijian nám ukázal niekoľko concept art snímok a stream zavŕšili in-engine gameplay zábermi, ktoré aj v tejto fáze vývoja vyzerali ohromujúco. Predviedli všetky prvky osvetlenia, hmly, iskier a naratívnych prvkov, ktoré dali prostredie do pohybu a vďaka nim USG Ishimura neuveriteľne ožila. Ďalšiu dávku noviniek a zábery zo samotnej hrateľnosti nám chcú vývojári naservírovať v októbri niekedy pred Halloweenom, kedy bude hra bližšie k vydaniu naplánovanému na 27. január 2023.





Páči sa mi! (+6)






PC
Xbox Series X|S
PS5

Vývoj: EA / Motive
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 27. január 2023
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Efootball (0)
Prosím vás hrávate niekto Efootball? Hľadám nejakú...
|Steam awards 2024 (2)
Sem môžete písať ako ste hlasovali na Steam Awards...
|Záchrana ranenej pc zostavy (12)
Ahojte, chcel by som Vás poprosiť, či by niekto ne...
|Gamepady (17)
vsetko ohladom a okolo gamepadov...
|Chodíte k lekárom? (11)
Stáva sa vám niekedy, že po intenzívnych hrách nem...
|Svet, ukrajina, vojny ... (29895)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk