Full Auto demo sa pred pár dňami dostalo na Xbox Live a po prvom zahraní myslím, že má niečo do seba, ale zďaleka sa na Burnout nechytá, dokonca aj voči Crashdayu bude mať čo doháňať. Demo na Xboxe ukázalo jednu trať a dve autá, s ktorými môžete vyraziť proti nepriateľom. Hra je založená na klasických pretekoch, no s pridanými zbraňami, výraznou deštrukciou všetkého možného a aj zaujímavosťou - pretáčaním času späť.
Teda v hlavnom móde hry pôjde o strieľanie po nepriateľoch a snaženie sa ich zničiť, aby vybuchli a vy ste sa dostali pred nich. No aj keď ich predbehnete, nemáte vyhrané, keďže rovnako ako vy, aj oni na vás budú zozadu strieľať. Každé auto má dve zbrane, jednu projektilovú a jednu raketovú, autá v deme mali jedno guľomet (väčšia kadencia) a druhé brokovnicu (väčší rozptyl) a k tomu jedno rakety vystreľované dopredu a druhé malo míny vypúštané za seba (vhodné na likvidáciu dotieravých nepriateľov za vami). Zo zbraňovej stránky je to pekné, rovnako všadeprítomná deštrukcia je oku lahodiaca, škoda, že rovnako dobre nebola prepracovaná aj fyzika. Fyzika je samozrejme arkádová, ale ak porovnáte fyziku tu a fyziku v burnoute, toto je minimálne o triedu nižšie. Jednoduchšie ovládanie auta a zvládanie zákrut síce v boji poteší, ale jeho nerealistické sa správanie v skokoch alebo pri nárazoch je trochu rušivé. Možno som teraz rozmaznaný z reálnejšieho PGR3, ale aj tak by sa v tejto časti dalo ešte dosť vylepšiť. Rovnako by autori mali do full verzie zapracovať na framerate, ktoré miestami príliš zatrháva. Nie ani tak pri prestrelkách so stovkami particle efektov, skôr pri pohľadoch alebo prestrihoch na väčšie časti mesta to cítiť. Inak zatiaľ čo efekty projektilov sú veľmi pekné, samotné výbuchy sa mi zdali poslabšie a rovnako aj efekty rakiet neboli nič extra, nie je v nich cítiť tú silu, ktorú by mali mať. Čo sa týka pretáčania času, je to síce pekná vec ak niekde nabúrate a nechcete stratiť čas, ale takmer zbytočná, ak vás niekto zostrelí, vtedy to už znamená, že ste už takmer zničený a ani tých pár sekúnd návratu späť, vám krk na dlho nezachráni.
Celkovo hra nebude zlá a zabaviť sa pri deštrukcií bude dať dobre, ale má to dosť ďaleko od maxima, ktoré by sa dalo z tejto tématiky a next-gen konzoly vyžhaviť. Uvidíme, ako bude vyzerať full verzia, ak zapracovali na detailoch a pridali zaujímavé módy, teoreticky by mohla hra presiahnuť 80 percentné hodnotenia, na ktoré práve mieri. Hra vychádza budúci mesiac na Xbox360 a ohlásená je aj PC verzia. Tu si pozrite naše gameplay video.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 30
- Postavu Ciri bude v The Witcher 4 hrať Ciara Berkeley 93
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 82
- Testy novej Intel Arc B580 grafiky ukazujú výkon nad RTX 4060 71
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC Vývoj: Sega / Pseudo Interactive Štýl: racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|