Kojima plánoval znížiť cenu jeho hry vložením firemných reklám |
Kojima chcel použiť hornú obrazovku Nintendo DS nie na hranie, ale na zobrazovanie reklám hráčom.
Zakľadatel Kojima Productions Hideo Kojima tvrdí, že uvažoval o vložení reklám do jeho hry s cieľom podstatne znížiť cenu hry. Kvôli "mnohým prekážkam" a málo podporovateľom tohto nápadu sa ale musel svojho plánu nakoniec vzdať.
Hrou, o ktorej je reč, malo byť akčné RPG Lunar Knights z roku 2006, taktiež v Japonsku známe ako Taiyō: Django & Sabata.
2/2
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) June 29, 2022
I gave it up because there were not many supporters and there were many obstacles to overcome, but it is not a rare project now. ☀️🥹
V danom období niektorí vývojári, ako napríklad EA, umiestňovali reklamy priamo do hry, ako upozorňuje používateľ jb v komentári pod príspevkom Kojimu.
Well it was common for publishers like EA to do this with ads for their own games then in 2006 we got actual corporate ads for products. Worst yet it caused lag to load these images as they were not proprietary image files but large bmps that the engine converted on load. Bad :( pic.twitter.com/Nu97o9bZDE
— jb 🏴 (@jcbjcb__) June 29, 2022
Reklamy sa objavili aj v Kojimovej sérií Metal Gear Solid, napríklad reklamu na produkty od Sony alebo Apple.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Warner Bros. znovu zmenil plány, zrušil plánovanú expanziu pre Hogwarts Legacy 54
- Prečo sme ešte nedostali druhý GTA VI trailer? Take Two vysvetľuje marketing novéh 75
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 64
- Avengers: Doomsday už má predstavených hercov 51
- Windows 11 dostane nový dizajn BSOD, stratí možnosť inštalácie bez loginu 113
- PS Plus predstavuje tituly na apríl 22
- 58% Slovákov nespí dobre. Zotavenie po prechode na letný čas môže trvať aj tri týž 110
- Aprílové hry 34
- Assassin's Creed Shadows dostal nečakanú virálnu reklamu 31
- Na Zaklínača 4 si ešte poriadne dlho počkáme 54 zobraziť viac článkov >