Hry Netflixu zatiaľ veľmi nejdú, do ich hernej sekcie zavíta pravidelne menej ako jedno percento predplatiteľov |
23.3 miliónov stiahnutí sa pri veľkých akvizíciách a investíciách zatiaľ veľmi nevypláca
S hernou odnožou Netflix Games interaguje za deň priemerne 1,7 milióna používateľov a hry boli stiahnuté presne 23,3 miliónov krát, čo je v prepočte menej ako jedno percento z celkového množstva 221 miliónov predplatiteľov Netflixu.
Túto analýzu vykonala pre CNBC Apptopia, avšak aj sám Netflix, teda jeho COO Greg Peters v poslednom štvrťroku minulého roka potvrdil, že neočakávajú okamžitý profit z hernej divízie. Avšak ako dlho vydrží gigant akceptovať veľké straty svojej hernej divízie, v spojení so všeobecnou stratou predplatiteľov, je zatiaľ otázne. Stále sa však len rozbiehajú menšou s úvodnou ponukou a v nasledujúcich dvoch rokoch sľubujú veľkú nádielku hier.
Spravili už 72 miliónovú akvizíciu Next Games s čím prichádzajú práva pre Stranger Things: Puzzle Tales a nedávno získal Netflix aj práva pre indie tituly Spiritfarer a Into The Breach. Popritom s Microsoftom nedávno rozbehli reklamy pre ich lacnejšiu verziu predplatného a uvidíme, či s ním neskôr skúsia aj streaming hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 323
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 81
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >