Hry Netflixu zatiaľ veľmi nejdú, do ich hernej sekcie zavíta pravidelne menej ako jedno percento predplatiteľov |
23.3 miliónov stiahnutí sa pri veľkých akvizíciách a investíciách zatiaľ veľmi nevypláca
S hernou odnožou Netflix Games interaguje za deň priemerne 1,7 milióna používateľov a hry boli stiahnuté presne 23,3 miliónov krát, čo je v prepočte menej ako jedno percento z celkového množstva 221 miliónov predplatiteľov Netflixu.
Túto analýzu vykonala pre CNBC Apptopia, avšak aj sám Netflix, teda jeho COO Greg Peters v poslednom štvrťroku minulého roka potvrdil, že neočakávajú okamžitý profit z hernej divízie. Avšak ako dlho vydrží gigant akceptovať veľké straty svojej hernej divízie, v spojení so všeobecnou stratou predplatiteľov, je zatiaľ otázne. Stále sa však len rozbiehajú menšou s úvodnou ponukou a v nasledujúcich dvoch rokoch sľubujú veľkú nádielku hier.
Spravili už 72 miliónovú akvizíciu Next Games s čím prichádzajú práva pre Stranger Things: Puzzle Tales a nedávno získal Netflix aj práva pre indie tituly Spiritfarer a Into The Breach. Popritom s Microsoftom nedávno rozbehli reklamy pre ich lacnejšiu verziu predplatného a uvidíme, či s ním neskôr skúsia aj streaming hier.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové výpredaje spustené 33
- Far Cry 7 je v príprave, príde aj Far Cry extrakčná akcia 77
- Diablo 4 je zadarmo na zahranie až do nového roka 69
- RECENZIA: The Thing: Remastered 20
- Nvidia zrejme pripravuje neurálne renderovanie do RTX 50 grafík 83
- Stalker 2 dostal veľký patch 1.1, vylepšuje A-life 112
- RTX 5060 Ti má dostať 16GB pamäte, ale RTX 5060 zostane pri 8GB 133
- EA spustilo odmeny pre predplatiteľov EA Play a Xbox Game Pass Ultimate 16
- Steam spustil zimný výpredaj a hlasovanie o hru roka 61
- VIDEO : Superman - teaser trailer 101 zobraziť viac článkov >