Hideaki Itsuno z Capcomu hovorí, že vývojári sa cítili z PS3 hardvéru veľmi sklamaní |
V novom video rozhovore sa režisér hier Dragon's Dogma a Devil May Cry Hideaki Itsuno rozpráva s kreatívnym riaditeľom Bokeh a tvorcom Silent Hillu Keiichiro Toyamom. Dvojica diskutuje o mnohých témach, ale keď sa otvorí téma PS3, Itsuno vyjadrí svoje sklamanie z jej neslávneho hardvéru.
Spočiatku diskutoval o trikoch, ktoré vývojári z Capcomu používali, aby hry pre PS1 a PS2 vyzerali lepšie.
Itsuo spomína: „Pri PlayStation a PlayStation 2 bolo zvláštne, že sme mohli pracovať s toľkými polopriehľadnými vrstvami. Mohli sme ich jednoducho hromadiť a vytvárať vizuálne efekty. Naopak, od PlayStation 3 sme to robiť nemohli. Počas tejto generácie mali všetci problémy. Cítili sme sa naozaj sklamaní."
Itsuno vysvetlil, že si vtedy skutočný rozdiel medzi konzolami všimol pri porovnaní vývoja Devil May Cry 3 na PS2 a Devil May Cry 4 na PS3.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Grand Theft Auto: Vice City Nextgen Edition je dostupné na stiahnutie 38
- Samsung predstavil svoje nové vlajkové lode Galaxy S25, S25+ a S25 Ultra 79
- Recenzie RTX 5090 karty sú už tu, ukazujú masívny výkon 132
- DOJMY: Assassin's Creed Shadows 41
- DOJMY: Doom: The Dark Ages 73
- Netflix už má 300 miliónov predplatiteľov, znovu zvyšuje ceny 100
- DOOM: The Dark Ages ukazuje svoje zberateľské edície a PC požiadavky 61
- Čínska umelá inteligencia DeepSeek zasiahla akcie Nvidie 62
- RECENZIA: Final Fantasy VII Rebirth (PC verzia) 53
- Assassin's Creed Shadows spustil predobjednávky, ukázal PC požiadavky 39 zobraziť viac článkov >