Todd Howard: Na Starfielde pracujú aj špičkoví inžinieri z Xboxu |
Todd Howard už začal s novým promom Starfieldu a ponúkol nové interview.
HRY > NOVINKY >
Todd Howard už rozbieha promovanie Starfieldu a práve ponúkol nové interview. V ňom porozprával o rôznych veciach týkajúcich sa hry. Niektoré veci sme už vedeli, niektoré sú nové:
Platformy:
- Hra nevyjde na PS5 a absencia tejto platformy pomôže lepšie sa sústrediť PC a Xbox a dostať z nich viac.
- Hovorí, že keď išlo o konzoly, vždy sa primárne sústredili na Xbox. Do vývoja na konzoly nakoniec aj prišli zameraní na Xbox, takže exkluzivita nie je pre nich niečo nové.
- Dodáva, že špičkoví inžinieri z Xboxu teraz pomáhajú s vývojom Starfieldu
- Odloženie Starfieldu bolo ťažké, ale správne. Síce ho mohli skúsiť dokončiť, ale vzhľadom na množstvo zostávajúcej práce a zostávajúci čas to bolo príliš veľké riziko pre tím, hru, fanúšikov a Xbox.
- Hovorí, že v prípade Starfieldu je na všetkých vyvíjaný väčší tlak, pretože teraz sú aj predajcami platformy a vytvárajú veľkú hru, najväčšiu na Xboxe doteraz.
- Čo sa týka framerate, zatiaľ ho nešpecifikovali, ale Todd hovorí, že "obetujú nejakú rýchlosť, tradične nám nevadí 30 snímok za sekundu, pokiaľ to vyzerá naozaj dobre"
Vesmír a možnosti:
- Svet je generovaný po tiles ako v bežných hrách Bethesdy. Tieto tiles vytvorili tak, aby vyzerali ako realistické krajiny, poskladali ich a potom ich obalili okolo planéty.
- Todd hovorí, že mohli urobiť oveľa viac ako 1000 planét, ale rozhodli sa stanoviť limit kvôli detailnému pomenovaniu a osobitnému pocitu z každej z nich.
- Spomína, že hviezdne systémy budú mať svoje úrovne, podľa ktorých budete vedieť, či ste už na daný systém dostatočne vylevelovaní
- Hovorí, že neskončíte uviaznutí vo vesmíre bez paliva. To už minule rozoberal, kde skúšali zapracovať reálnu spotrebu paliva, ale mohli ste tak zostať trčať niekde medzi systémami a nebolo to zábavné.
- Na planétach sa vaša posádka dostane do rôznych prostredí, preto sú dôležité vesmírne skafandre s rôznymi ochrannými prostriedkami na plyny, toxicitu, teplotu.
- Môžete skočiť do systému a uvidieť nákladnú loď, iné lode vás môžu kedykoľvek kontaktovať. Iné lode budú prichádzať a odchádzať z hviezdnych dokov.
- Starfield je v ľudskom vesmíre. Okrem ľudí sú tu však aj roboti. Väčšinou na pomocné práce.
- V hre budete mať niekoľko spoločníkov, s ktorými môžete vytvoriť romantické vzťahy. Vždy k tomu povedú určité špeciálne udalosti. Zároveň postavu budú mať viac komplexné vzťahy ako Bethesda robila v predchádzajúcich hrách. Napríklad postavy vás môžu mať radi, ale zároveň sa ich nálady môžu na chvíľu zmeniť, ak spravíte niečo, čo sa im nepáči. Následne sa k vám vrátia. Ale platí to aj naopak a môžete sa s postavami rozísť.
Páči sa mi! (+11)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 292
- Half-Life 2 je k svojmu 20. výročiu zadarmo 84
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 80
- Chcete si zložiť herné PC s AMD Ryzen procesorom? 113
- Aký výkon má PS5 Pro oproti RTX 4070 v Alan Wake 2? 163
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Stalker 2 predstavil niektoré z artefaktov 67 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Bethesda / Bethesda Game studios Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|