Kojima hovorí, že jedine Microsoft pochopil jeho nový projekt |
Kojima len mierne priblížil svoj titul, ktorý pripravuje s Microsoftom. Hovorí o ňom v novom interview.
V interview spomína ako svoje začiatky v Konami, založenie Kojima Production, ako aj to, že korona a aj pomalý PC port Death Strandingu mu odložili plány. Pre koronu zrušil aj krátky film, na ktorom pracoval. Teraz pracuje na Death Stranding 2, pripravuje Death Stranding film a aj novú hru s Microsoftom. K nej povedal:
Mám tendenciu sa ľahko nudiť. Čiastočne sa mi darí tvoriť hry už 30 rokov preto, lebo nové technológie rýchlo nahrádzajú staré. Technológia, ktorú používate dnes, nemusí byť zajtra použiteľná, a mňa zaujíma, ako do nej zakomponovať novinky. Nesprávna voľba môže mať, samozrejme, za následok neúspech. V tomto smere je to trochu ako vesmírny program. Projekt, na ktorom pracujeme so spoločnosťou Microsoft, je projekt, o ktorom som uvažoval už päť alebo šesť rokov. Projekt si vyžadoval infraštruktúru, ktorá nikdy predtým nebola potrebná, takže som o ňom diskutoval s množstvom rôznych veľkých spoločností a robil som prezentácie, ale naozaj sa zdalo, že si myslia, že som sa zbláznil. Nakoniec to bol Microsoft, ktorý ukázal, že to chápe, a teraz na projekte spolupracujeme, vrátane technologickej stránky.
Uvidíme, čo nakoniec ponúknu a čo to vlastne bude za hra. Čo sa týka filmu Death Stranding, tam rovno hovorí, že nechcel spraviť niečo veľké:
Od minulého roka som každý týždeň viedol videohovory s mnohými ľuďmi v Hollywoode, a to nielen kvôli Death Stranding. Dostal som veľa ponúk, ale mojím zámerom od začiatku nebolo natočiť filmový trhák. Alex Lebovici zo štúdia Hammerstone sa s mojou víziou v tomto smere stotožnil. Bolo veľa ponúk na natočenie veľkofilmu so slávnymi hercami a efektnými výbuchmi, ale na čo by boli výbuchy v Death Stranding dobré? Zarobenie peňazí tiež nie je niečo, na čo by som sa vôbec sústredil. Zameriavam sa na artovejší prístup a jediný človek, ktorý mi ponúkol, že takýto film natočí, bol Alex Lebovici, čo ma núti myslieť si, že je to dosť nezvyčajný typ.
Dodáva, že zatiaľ nevie, či použije niekoho z hry. Nechce, aby film bol ako hra a dopadol tak ako ostatné filmy podľa hier. Chce skúsiť niečo nové, čo v takejto adaptácii nikto ešte nepoužil. Verí si a hovorí, že musí spraviť niečo, čo bude inšpirovať nových tvorcov, ktorí si to pozrú o 10-20 rokov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 99
- RECENZIA: S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl 402
- Aké hodnotenia dostal Stalker 2 v recenziách? 98
- Zľavy na PS5 konzoly a príslušenstvo boli spustené 87
- Ako to bolo s Half-Life Episode 3? Prečo ju Valve nedokončilo? 63
- Takto vyzerá prostredie Skyrimu na Unreal Engine 5 27
- Porovnanie vizuálu Stalkera 2 a skutočnosti 22
- Filmová recenzia: Gladiátor II 55
- Stalker 2 naplánoval svoje zajtrajšie vydanie 75
- Prichádza aj remaster Tomb Raider: Legend trilógie 28 zobraziť viac článkov >