Kojima hovorí, že jedine Microsoft pochopil jeho nový projekt |
Kojima len mierne priblížil svoj titul, ktorý pripravuje s Microsoftom. Hovorí o ňom v novom interview.
V interview spomína ako svoje začiatky v Konami, založenie Kojima Production, ako aj to, že korona a aj pomalý PC port Death Strandingu mu odložili plány. Pre koronu zrušil aj krátky film, na ktorom pracoval. Teraz pracuje na Death Stranding 2, pripravuje Death Stranding film a aj novú hru s Microsoftom. K nej povedal:
Mám tendenciu sa ľahko nudiť. Čiastočne sa mi darí tvoriť hry už 30 rokov preto, lebo nové technológie rýchlo nahrádzajú staré. Technológia, ktorú používate dnes, nemusí byť zajtra použiteľná, a mňa zaujíma, ako do nej zakomponovať novinky. Nesprávna voľba môže mať, samozrejme, za následok neúspech. V tomto smere je to trochu ako vesmírny program. Projekt, na ktorom pracujeme so spoločnosťou Microsoft, je projekt, o ktorom som uvažoval už päť alebo šesť rokov. Projekt si vyžadoval infraštruktúru, ktorá nikdy predtým nebola potrebná, takže som o ňom diskutoval s množstvom rôznych veľkých spoločností a robil som prezentácie, ale naozaj sa zdalo, že si myslia, že som sa zbláznil. Nakoniec to bol Microsoft, ktorý ukázal, že to chápe, a teraz na projekte spolupracujeme, vrátane technologickej stránky.
Uvidíme, čo nakoniec ponúknu a čo to vlastne bude za hra. Čo sa týka filmu Death Stranding, tam rovno hovorí, že nechcel spraviť niečo veľké:
Od minulého roka som každý týždeň viedol videohovory s mnohými ľuďmi v Hollywoode, a to nielen kvôli Death Stranding. Dostal som veľa ponúk, ale mojím zámerom od začiatku nebolo natočiť filmový trhák. Alex Lebovici zo štúdia Hammerstone sa s mojou víziou v tomto smere stotožnil. Bolo veľa ponúk na natočenie veľkofilmu so slávnymi hercami a efektnými výbuchmi, ale na čo by boli výbuchy v Death Stranding dobré? Zarobenie peňazí tiež nie je niečo, na čo by som sa vôbec sústredil. Zameriavam sa na artovejší prístup a jediný človek, ktorý mi ponúkol, že takýto film natočí, bol Alex Lebovici, čo ma núti myslieť si, že je to dosť nezvyčajný typ.
Dodáva, že zatiaľ nevie, či použije niekoho z hry. Nechce, aby film bol ako hra a dopadol tak ako ostatné filmy podľa hier. Chce skúsiť niečo nové, čo v takejto adaptácii nikto ešte nepoužil. Verí si a hovorí, že musí spraviť niečo, čo bude inšpirovať nových tvorcov, ktorí si to pozrú o 10-20 rokov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dragon Age: The Veilguard 227
- Black Friday výpredaj na Alze už začal 46
- RECENZIA: Call of Duty: Black Ops 6 102
- Novembrové hry 28
- Za akú cenu poskladáte herné PC s novými Intel Ultra procesorom? 159
- Aké boli najpredávanejšie hry v USA za posledných zhruba 20 rokov? 89
- DOJMY: Indiana Jones and The Great Circle 43
- Google dostalo v Rusku pokutu väčšiu ako celosvetové HDP 88
- Očakávaný procesor Ryzen 7 9800X3D bol oficiálne predstavený 190
- GTA San Andreas má 20 rokov, technický riaditeľ spomína na pôvodné plány hry 101 zobraziť viac článkov >